برگزاری سومین نشست ملی فعالان سواد رسانه به میزبانی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری سومین نشست ملی فعالان سواد رسانه به میزبانی مرکز توسعه فرهنگ و هنر  در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شناسه خبـر : ۱۱۲۱۱۹ سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

نشست ملی فعالان سواد رسانه و هم اندیشی در باغ زیبای تهران در واسپین روزهای آبان ماه سال جاری برگزار شد . در این مراسم ، حجت الاسلام حامد ملا میرزایی ، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعید پور ابوالقاسم ، معاون امور محتوایی این مرکز و شماری از متخصصان ، کارشناسان اساتید حوزه سواد رسانه ، مدرسین حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه حضور داشتند و نیز به ایراد سخن پرداختند .

به گزارش شهروندالبرز، سومین نشست ملی فعالان سواد رسانه با هدف تبادل نظر ، ارائه تجربیات ، بررسی ایده های نو آورانه و خلاقانه ، بررسی چالش ها و ارائه راه حل ها برگزار شد .
از دگر دلایل این نشست با حضور فعالان سواد رسانه ای کشور ؛ استفاده از نظرات ، دیدگاه ها و ایده های نو فعالان حوزه سواد رسانه کشور در بخش خصوصی ، سازمان های مردم نهاد ، متخصصان این حوزه به جهت رفع مشکلات و چالش های سواد رسانه و ارائه راهکار های آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در نهایت برای گسترش دامنه فعالیت های مرتبط با سواد رسانه این وزارت خانه گام موثری به حساب می آید .
مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از همه فعالان سواد رسانه ای کشور دعوت به عمل می آورد تا ایده ها و آثار خود را به دبیر خانه این نشست از طریق سامانه اینترنتی به آدرس milconf.ir ارسال نمایند .
شایان ذکر است ؛ چهارمین همایش ملی سواد رسانه ، دی ماه سال جاری با موضوع اخبار جعلی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار شود .

 

عکاس: نگار اصغری





















به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz