برنامه های بنیاد شهید البرز در دهه فجر

برنامه های بنیاد شهید البرز در دهه فجر
شناسه خبـر : ۱۱۲۳۷۶ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

سلیمان رستمیان ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران البرز ماموریت اصلی بنیاد شهید در ۲ محور ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور و ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده های آن ها گنجاند .

به گزارش شهروندالبرز، رستمیان ، با اشاره به هماهنگی با سایر ارگان های دولتی برای حل مسائل خانواده های شهدا و ایثار گران گفت :
در استان البرز ، هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی ، اعم از دفتر نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج و استانداری البرز وجود دارد ، امیدواریم با همکاری نهاد های مختلف بتوانیم این ۲ وظیفه را به خوبی انجام دهیم .


وی در ادامه افزود :
مراسم مهمانی لاله ها به همراه غبار روبی مزار شهدا و عطر افشانی مزارها ، روز ۱۳ بهمن ماه سال جاری در ۱۵۸ گلزار شهدای البرز برگزار می شود .
و مراسم نمادین آن در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) که میزبان بیش از ۱۴۰۰ شهید است ، اجرا خواهد شد .



برگزاری یادواره شهدا در مدارس ، به ویژه مدارس شاهد ، دیدار با خانواده ۵۴ شهید انقلاب اسلامی ایران ، ۴۳ آزاده سیاسی ، دیدار با خانواده ۳ هزار شهید و جانباز توسط دستگاه های اجرایی استان و برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر
همچنین تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت ، شهید روح الله عجمیان ، برگزاری مسابقات ورزشی ، اعزام خانواده های شهدا و ایثار گران به عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در دهه فجر میباشد .


در پایان لازم به ذکر است :
سومین همایش استارتاپی شاهد و ایثارگران استان البرز در ۱۸ بهمن ماه سال جاری با مشارکت پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود .

 

عکاس: نگار اصغری
















به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz