سرعت در ارائه خدمات رضایت شهروندی و افزایش درآمد را به همراه خواهد داشت

سرعت در ارائه خدمات رضایت شهروندی و افزایش درآمد را به همراه خواهد داشت
شناسه خبـر : ۱۱۲۵۳۵ پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به اتفاق مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از واحدهای مختلف منطقه ۴ بازدید و ضمن دیدار با کارکنان و مذاکره با مراجعه‌کنندگان در جریان اقدامات واحدهای مختلف قرار گرفتند.

اعضا شورای اسلامی شهر کرج با حضور در بخش‌های مختلف شهرسازی، امور حقوقی، اداری، مالی و سایر واحدها، ضمن بازدید از نحوه‌ی ارائه خدمات، آمار پرونده‌ها، عملکرد واحدها را از نزدیک ارزیابی کرده و با شهروندان و مراجعه‌کنندگان در منطقه مذاکره کردند.

علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل بر رعایت رفتار سازمانی، تکریم ارباب رجوع، به خصوص در حوزه شهرسازی و صدور پروانه‌های ساختمانی تأکید کرد و گفت: پرونده‌ها و پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا شاهد افزایش مشارکت شهروندان، افزایش درآمد و تقویت فرصت‌ها باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج افزود: توجه به خواسته‌های ارباب رجوع و مشارکت آن‌ها در انجام امور می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات داشته باشد.

مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق نیز در بازدید از میز خدمت و سامانه‌های برخط عنوان کرد: عرضه خدمات مطلوب با سرعت و کیفیت بالا و به صورت برخط می‌تواند کسب رضایت بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz