نشست خبری فرماندار شهرستان نظر آباد در آستانه هفته دولت - گزارش تصویری

نشست خبری فرماندار شهرستان نظر آباد در آستانه هفته دولت - گزارش تصویری
شناسه خبـر : ۱۱۳۲۹۵ یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به مناسبت هفته دولت ، نشست خبری حسین بغدادی ، فرماندار شهرستان نظر آباد به همراه اهالی رسانه استان البرز ، با هدف تشریح پروژه های در دست افتتاح در هفته دولت برگزار شد .

به گزارش شهروند البرز، 

حسین بغدادی ، فرماندار شهرستان نظر آباد در این نشست ، گفت :

در هفته دولت ، ۴۶ پروژه در این شهرستان ، با حضور استاندار البرز به افتتاح خواهد رسید و ۳۶ مورد از آن ها متعلق به بخش دولتی ، همچنین ۹ پروژه در بخش خصوصی می باشد .


وی در ادامه ، افزود :
یک مورد کلنگ زنی ، با اعتباری بالغ بر ۳۲۸ میلیارد تومان و با اشتغال زایی ۴۶۰ نفر به صورت مستقیم از جمله ، افتتاحیه های این هفته می باشد .


این مقام مسئول ، با توجه و تمرکز بر افتتاح پروژه ها به افتتاح یک مدرسه در این شهرستان اشاره کرد و گفت :

مدرسه ای به نام مادر ، از جمله افتتاحیه های مهم در بخش دولتی است و پس از آن ۲ واحد تولیدی و پایش تصویری به افتتاح خواهند رسید .


در پایان این نشست که با حضور ، روح الله نوری ، معاون سیاسی _ امنیتی فرمانداری نظر آباد و لیلا توزنده جانی ، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظر آباد برگزار شد ، فرماندار این شهرستان تاکید کرد :

راه اندازی سیستم فاضلاب ، انتقال آب سد طالقان به نظر آباد ، دسترسی به آزاد راه غدیر ، کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی ، احداث پست برق ۲۳۰ کیلومتری ، راه اندازی ایستگاه قطار محلی ، ایجاد سومین شهرک صنعتی از جمله مواردی هست که در دستور کار قرار دارد و در ماه های آینده با حضور مقامات کشوری و استانی به افتتاح خواهند رسید .

 

عکاس: نگار اصغری














به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz