رونمایی از پرچم عفاف زینبی توسط بانوان سرپرست خانوار در فردیس

رونمایی از پرچم عفاف زینبی توسط بانوان سرپرست خانوار در فردیس
شناسه خبـر : ۱۱۳۳۲۹ شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

پرچم بزرگ عفاف زینبی روز پنجشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در آیینی با حضور مسوولان محلی توسط بانوان سرپرست خانوار در شهر فردیس رونمایی شد.

شهردار فردیس در این ایین گفت : پروژه توانمندسازی بانوان سرپرست خانواده از مدت ها قبل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته بود و در همین راستا این پرچم معنوی در قالب المان حجاب و عفاف و در ابعاد ۱۲ متر مربع توسط بانوان سرپرست خانواده طراحی ، دوخت و رونمایی شد.
محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به شخصیت بزرگ و قهرمانانه حضرت زینب کبری (س) در راه حق و عدالت تصریح کرد : آن حضرت در قیام کربلا نقش انکار ناپذیری داشتند که از جمله آن می توان به تقویت صبر واستقامت ،جهادگری ورزمندگی ، دفاع از امامت ، پیام رسانی و گسترش فرهنگ ناب عفاف و حجاب اشاره نمود .

وی افزود : در این پروژه سعی شده از تمامی این ارکان ها الگو برداری شود و باتوجه به توانمندی بانوان و معرفی این عزیزان به عنوان الگو ؛ علاوه بر مهارت آموزی ؛ خود اشتغالی و خدمت رسانی، برای اولین بار در مدیریت‌شهری همراه با هنر ؛ یک‌ فرهنگ و منش نیک را ترویج دهیم.

شهردار فردیس خاطر نشان کرد : خدمت رسانی برای قشر های مختلف جامعه از جمله ارکان‌های مهم برش فرهنگی استان‌ البرز می باشد و مدیریت شهری فردیس با رونمایی از المان عفاف زینبی در این زمینه پیشتاز بوده است .

احمدی نژاد در پایان افزود : این پروژه به همت همکاران عزیزم در مدیریت زیباسازی شهرداری و با همکاری ۳۰ نفر از بانوان سرپرست خانواده ، طی ۲۰ جلسه اموزشی توسط مدرسان زبده حوزه طراحی و نساجی اجرا شده که پس از رونمایی در ساختمان جدید شهرداری فردیس به یادگار نصب و نگهداری خواهد شد .

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz