طوفان الاقصی برگرفته از حماسه ۱۳ آبان است

طوفان الاقصی برگرفته از حماسه ۱۳ آبان است
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۴۲ شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر تفکر ملت ها، اعلام کرد: طوفان الاقصی مجاهدان فلسطین و غزه برگرفته از حماسه ۱۳ آبان ملت ایران است.

 ابراهیم عزیزی روز شنبه درجمع راهپیمایان ۱۳ آبان کرج افزود: ملت بزرگ و تمدن ساز ایران اسلامی در طول تاریخ حماسه های بزرگی را با بهره گیری از اندیشه های تابناک اهل بیت(ع)، اسلام و قرآن خلق کرده است .

وی بیان کرد: تمام این حماسه ها از جمله ۱۳ آبان توسط مردم با بصیرت ، رشید و درصحنه ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب خلق شد .

عزیزی تاکید کرد: جوانان شجاع سهم مهمی در مبارزه با استکبار جهانی در قبل ، حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند .

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ۱۳ آبان برگرفته از شئون انقلاب اسلامی، هویت دینی ، روحیه مبارزه طلبی با استکبار در ایران از جمله شهر کرج است که امروز به نمایش گذاشته شد .

وی گفت: ۱۳ آبان به تمام مستضعفان جهان آموخت که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته باید در مقابل مستکبران ایستاد؛ امروزبه این دلیل روز مبارزه با استکبار است که ما خاطره فرزندان دلیر و انقلابی خود را برای همیشه زنده نگه داریم تا درسی فراموش نشدنی باشد .

عزیزی ادامه داد: در ۱ ۳آبان با این نگاه حماسه خلق کردیم که این روز نماد مقاومت ، پایداری ملت ایران در برابر استکبار است که بر تارک آن حوادث بزرگی به ثبت رسیده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: در ۱۳ آبان جوانان و دانش آموزان انقلابی توانستند غبار خودباختگی را از چهره محیط های علمی ، دانشگاه و حتی مدرسه بزدایند .

وی بیان کرد: دانش آموزان در این روز علم و دانش آموختگی را با حماسه و دلیری درهم تنیده کردند و ۱۳آبان تنها خلق یک حماسه سیاسی نیست بلکه آغاز تحول عمق دینی ،معنوی و اعتقادی در غرب آسیا بود.

عزیزی گفت: در ۱۳آبان جوانان ماهیت پنهان زمامداران نظام سلطه را آشکار و به حیات سیاسی آنان که همراه با خیانت و جاسوسی بود در منطقه پایان بخشید .

وی اضافه کرد: در این روز مبارزه ملت ابعاد جدیدی پیدا کرد و ثابت کرد استبکار از درک درست توانایی ملت ایران ناتوان است ؛ ۱۳ آبان دلها را قوت بخشید چراکه برگرفته از بصیرت، شجاعت و غیرت است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz