پیگیری مطالبات مردم اولویت اصلی دولت است

 پیگیری مطالبات مردم اولویت اصلی دولت است
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۱۲ جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیگیری مطالبات مردم و تلاش جهادی برای تامین و تحقق آنها، اولویت اصلی دولت و دستگاه های اجرایی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز جمعه در جریان بازدید از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، افزود: سامانه پاسخگویی برخط دولتمران به تماس های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از آذر سال گذشته راه اندازی شده و تا کنون بیش از ۶۱ برنامه دراین زمینه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۰۱ مورد دستورات عمومی از سوی اعضای کابینه برای پیگیری موارد مطرح شده و تحقق مطالبات مردمی در راستای فعالیت این سامانه صادر شده است.

صالحی، مطالبه گری مردمی از اعضای دولت را به عنوان امانت داری در طرح شکایات و پیگیری امورات بیان کرد و افزود: این مرکز تا آخرین دستوری که صادر شده اما به اقدام نرسیده را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این بازدید که با حضور «مریم کاظمی» معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام شد،‌ از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در راستای پاسخگویی به مطالبات ورزشکاران و مردم قدردانی کرد.

رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری: پیگیری مطالبات مردم اولویت اصلی دولت است

رییس جمهور و هیات دولت که صبح امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شده و قرار است همزمان با سفر آیت الله رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس بهره برداری شود.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz