جمع آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در البرز

جمع آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در البرز
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۶۷ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

فرمانده انتظامی البرز از جمع آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در سومین مرحله از اجرای طرح "آرامش در شهر" توسط پلیس این استان خبر داد.

سردار "حمید هداوند"  گفت: همزمان با روزهای پایانی فصل پاییز، طرح سراسری آرامش در شهر در نقاط مختلف استان البرز به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح که با محوریت پلیس مواد مخدر استان البرز و با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان اجرا درآمد، با هماهنگی دادستان مرکز استان ۷۵۰ معتاد متجاهر طی ۷۲ ساعت جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: طی این مدت ۱۹۵ خرده فروش در این طرح دستگیر شده و ۲۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر دراجرای این طرح کشف شد.
هداوند گفت: در این طرح اولویت ماموران شناسایی پاتوق‌ معتادان متجاهر در اطراف مرکز آموزشی و مراکز تفریحی مورد تردد خانواده ها و جوانان و نوجوانان بود.
وی همچنین از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در طول سال خبر داد و یادآورشدکه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد تا شهر را از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک کند.

 

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۱۸ فقره سرقت درکرج

جمع آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در البرز 

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار وسایل داخل خودرو با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "پیمان گودرزی": در پی وقوع سرقت های متعدد محتویات خودرو در منطقه کوی کارمندان و جهانشهر کرج، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی با حساسیت ویژه در دستور کار کلانتری۳۱ کوی کارمندان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای در خصوص این پرونده شدند و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
گودرزی بیان کرد : سارقان به رغم انکارهای اولیه، با مواجه شدن با مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به ۱۸ فقره سرقت اقرار کردند.
ا وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz