دستگیری عامل اسیدپاشی در کرج

دستگیری عامل اسیدپاشی در کرج
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۵۷ شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل اسیدپاشی به چهره یک خانم میانسال در منطقه مهرشهر کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی"  گفت: اواخر آذر ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره اسید پاشی در منطقه حسین آباد مهرشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع و محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که متهم این اسیدپاشی یک نوجوان بوده که به دلیل مخالفت این شخص با ارتباط وی با دخترش اقدام به این عمل جنون آمیز کرده است.
نادربیگی اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه نامبرده انجام و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب اسید پاشی، گفت: با تشکیل پرونده نامبرده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل قتل جوان ۲۱ ساله در شمال غرب کشور

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یک جوان ۲۱ ساله در منطقه خرمدشت کرج نموده و به یکی از استان‌های شمال غرب کشور گریخته بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل جوان ۲۱ ساله در منطقه خرمدشت کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که مقتول به دلیل اختلافات شخصی توسط یکی از آشنایانش به وسیله سلاح سرد مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت نموده است.
شجاعی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی رد قاتل در یکی از استان‌های شمال غرب کشور زده شد و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.
سرهنگ شجاعی با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات شخصی، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برخورد خودروی برلیانس با خاور در چهارباغ ۲ کشته بر جای گذاشت

رمانده انتظامی چهارباغ از فوت ۲ سرنشین یک خودرو سواری برلیانس در برخورد با کامیون خاور در شهرک ابریشم شهرستان خبر داد.

سرهنگ " کامران چراغی" گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته خبر وقوع یک فقره تصادف رانندگی در ورودی شهرک ابریشم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۱۴ ابریشم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که این حادثه بین ۲ خودرو سواری برلیانس و خاور به وقوع پیوسته که در این حادثه سرنشینان خودرو برلیانس پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت صدمه وارده جان خود را از دست داده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz