صادر شد؛

پیام‌اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی البرز برای شرکت در انتخابات

پیام‌اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی البرز برای شرکت در انتخابات
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۰۷ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

پیام دعوت اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با صدور پیامی از عموم مردم شریف استان بالاخص کارکنان خدوم مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری  استان البرز برای شرکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود.

پیام دعوت

اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با صدور پیامی از عموم مردم شریف استان بالاخص کارکنان خدوم مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری  استان البرز برای شرکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود.

در متن پیام چنین آمده است: 

بسمه تعالی

وَشاوِرهُم فِي الأَمرِ ۖ فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ 

پس از راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و  چهل‌‌ و‌ پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شد اکنون عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برابر ملت همیشه در صحنه ایران قرار گرفته است. 

همانطور که رهبر معظم و معزز انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای در دیدار با مردم کرمان و خوزستان تأکید فرمودند: "حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و انگیزه‌ ملت، قدرت ملی را به وجود می‌آورد." انتخابات، نه تنها مسیری برای تعیین سرنوشت کشور، بلکه راهی برای مشارکت فعال و همراهی مردم در امور ملی و اجتماعی است.

لذا اینجانب به نوبه خود از همه هموطنان عزیز و مردم شریف استان البرز، بالاخص کارکنان خدوم مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان دعوت می‌کنم که با حضور فعال و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به نقش خود در بهبود و توسعه کشور افزوده و با اعتماد و مشارکت خود به پیشرفت کشور و اعتلای آن کمک کنند. 

این دعوت، نه تنها یک وظیفه است، بلکه رسالتی است ارزشمند که مردم را به سوی احقاق اساسی ترین حق اجتماعی و سیاسی خود هدایت می کند؛ حقی که از گذشته های دور در مفاهیم جامعه‌سازی و تقویت دموکراسی جهان نهفته است و امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران در بالاترین سطح از این حق بهره مند هستند. 

با آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه شما عزیزان، وعده ما یازدهم اسفندماه در پای صندوق های رای 

اصغر بیات

مدیر کل منابعی طبیعی البرز

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz