مردم مومن استان البرز در سوگ مولای متقیان اشک ریختند

مردم مومن استان البرز در سوگ مولای متقیان اشک ریختند
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۱۰ دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

مردم مومن و ولایتمدار استان البرز همزمان با دومین شب قدر با ندای "الغوث الغوث خلصنا من النار یارب " شب را به سحر رساندند و در سوگ شهادت مولای متقیان امیرمومنان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.

به گزارش شهروند مساجد ، تکایا ، حسینیه ها و منازل استان البرز شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان جایگاه مناجات مومنان و روزه دارانی بود که در این شب گوش جان را به ندای ملکوتی قرآن سپردند تا از خوان معنوی قدر برای دنیا و آخرت خود خوشه ها بچینند.

 

سوگواری مولای متقیان علی (ع) در شب قدر البرز

 

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان چشمان گریان در سوگ شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ، خداوند را به عزت و بزرگواری مظهر العجائب سوگند دادند که در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعد (عج ) تعجیل فرماید و مظلومان عالم را از بند ظالمان و جنایتکاران خناث نجات دهند.

 

این شب ها نیز حضور سه مهمان بهشتی و نیکنام از دیار دفاع مقدس محفل البرزی ها را نورانی و به عطر بهشت خوشبو کرده است ؛ مردم با حلقه دور پیکرهای مطهر این عزیزان برای عاقبت بخیری خود ملتمس دعا می شوند.

 

سوگواری مولای متقیان علی (ع) در شب قدر البرز

 

شب بیست ویکم ماه رمضان با اشک و تزرع به درگاه خداوند برای عفو ورحمت و بخشش گناهان در فضایی معنوی سپری شد و اقوام ایرانی در این شب برای شفای بیماران و رفع مشکلات دردمندان به درگاه خداوند دعا کردند.

 

هزاران مومن روزه دار البرزی در این شب برای نجات مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه دعا و مناجات سردادند و از پروردگار عالم برای فتح نصرت مسلمین در برابر کفار و استکبار طلب یاری نمودند.

 

البرز امروز نیز در سوگ سالروز شهادت نخستین امام همام حیدکرار (ع) عزادار و سوگوار است و شهرها و روستاهای استان با برافراشتن پرچم های سیاه، رنگ عزا به خود گرفته است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz