تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طالقان برگزار شد؛

مهدی ملکی رئیس بنیاد مسکن طالقان: با کمبود اعتبارات برای انجام پروژه ها در طالقان روبرو هستیم

مهدی ملکی رئیس بنیاد مسکن طالقان:
با کمبود اعتبارات برای انجام پروژه ها در طالقان روبرو هستیم
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۶۱ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

تور رسانه ای بازدید از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز از طالقان با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان البرز برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز در این بازدید رسانه های استان از چندین روستای طالقان از جمله آردکان و میناوند بازدید به عمل آورده و از نزديک پروژه های مورد انجام بنیاد مسکن از جمله پروژه های سنگ‌فرش این‌روستاها را مورد بازدید قرار دادند .

 

مهدی ملکی در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان طالقان با اشاره به اینکه روستای میناوند از توابع بخش مرکزی شهرستان طالقان بوده است و یکی از مشکلات آن تراکم جمعیت تابستانه و زمستانه است، گفت : جمعیت تابستانه این روستا حدود ۴۵۰ نفر و زمستانه آن حدود ۱۵۰ نفر بوده است.

 

 وی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف روستاهای شهرستان طالقان کمبود اعتبارات وجود دارد، افزود: از سال ۸۸ تا کنون ۴ هزار متر سنگ فرش در این روستا در چند مرحله انجام شده است .

 

 ملکی با بیان اینکه از نظر مساحت سنگ فرش در شهرستان بیشترین مساحت را به خود اختصاص داده است،عنوان کرد: به دلیل کمبود بودجه تمام این روستا سنگ فرش نشده و در عبور و مرور معابر دچار مشکل هستیم.

 

وی تاکید کرد: اعتبارات بسیار بیشتری،لازم است تا بتوانیم تمامی معابر که نیازمند عملیات عمرانی و سنگفرش هستند را مورد رسیدگی قرار دهیم.

 

این مسوول در آخر گفت: تلاش خواهیم کرد با انجام اولویت های لازم معابر را مورد بهسازی قرار دهیم.

عکس: آمنه شکوهی

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz