مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان البرز:

برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز

برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز
شناسه خبـر : ۱۱۴۵۰۷ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

محمد انصاری گفت: از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای فرهنگی برای برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازاریان استان البرز استفاده می‌کنیم.

به گزارش شهروند البرز مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: اصناف و بازاریان از ابتدای پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن بازوان نظام، پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی و سیاست‌های نظام بودند و در تمامی مقاطع حساس کشور پیش قدم و پای کارهستند.

 

انصاری با اشاره به برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازاریان البرز در سال جاری عنوان کرد : همانگونه که می دانیم خانواده بزرگ اصناف، دوشادوش دیگر مردم عزیزکشورمان در براندازی حکومت پهلوی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای گرانقدری را تقدیم آزادی، استقلال و سربلندی کشورکرده است که از آن عزیزان، یادگاران با ارزشی به جا مانده اند که امروز درعرصه های مختلف سازندگی کشور، همچون نگینی درخشان، خودنمایی می کنند.

 

همچنین در این دیدار پاسدار داود پاشایی گفت: از نظر مقام معظم رهبری هیچ برنامه ای به اندازه کنگره شهدای استانی دارای اهمیت نیست و ایشان خیلی تاکید بر پر شور برگزار شدن این قبیل برنامه ها را دارند.

 

دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای استان البرز افزود: به عنایت شهدا بتوانیم آنطور که شایسته است این ماموریت را به پایان برسانیم.

 

وی خاطر نشان کرد: چند مولفه را در برگزاری کنگره، مشخص شده که ساخت مستند، نماهنگ، فیلم، تالیف کتاب و … از جمله انتظاراتی است که ستاد کنگره شهدا از برگزاری کنگره شهدای اصناف دارد.

 

دومین کنگره ملی شهدای استان البرز آبان سال آینده برگزار خواهد شد.

 

 

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz