مسعود محمدی؛

پارک محله ای ولیعصر مظهر شعار دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی است

پارک محله ای ولیعصر مظهر شعار دولت  مردمی شهید آیت الله رئیسی است
شناسه خبـر : ۱۱۴۵۶۴ چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعتقاد دارم که این پارک مظهر شعار مردمی آیت الله رئیسی مبنی بر اینکه مردم را در پیگیری امور دخیل کنید است.

 

به گزارش شهروندالبرز؛ مسعود محمدی در آیین افتتاح پارک ولیعصر در محله شعبان آباد مهرشهر که با حضور مدیران شهری و شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه این شورا سیاستگذاری و نگاه ویژه ای به چنین محلاتی دارد و شورای اسلامی شهر بودجه نیز برای آنها در نظر میگیرد،اظهارداشت:حضور بیش از ۸۰ درصد مدعوین که مردم این محله است نشان دهنده استقبال مردم از ساخت پارک های محله ای در مناطق کمتر دیده شده است که باعث دلگرمی و خوشحالی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: حضور مردم در آیین بهره برداری از پارک محله ای ولیعصر بخاطر تعامل و همکاری مردم در ساخت این بوستان است که مصداق شعار مردمی سازی دولت رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی است که این پارک نیز از ثمرات این شعار است. 

 

محمدی، هدف از احداث بوستان ولیعصر را استفاده شهروندان از امکانات موجود و رفاه حال ساکنان محله عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این بوستان علاوه بر حفظ فضای سبز موجود و ارتقای سرانه فضای سبز، محل تفریحی سالم و مناسبی برای شهروندان مهیا می شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، رسیدگی و توجه به مناطق کمتر دیده شده را از سیاست‌های دوره ششم شورای شهر عنوان و اذعان کرد:شورای شهر از ابتدای شروع دوره بدنبال رسیدگی به محلات کمتر دیده شده بود و بهره برداری از پارک های محله ای است که پارک ولیعصر حاصل پیگیری ها و تلاش اعضای شورای شهر است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz