عمار ایزدیار:

تصویب سیاست تشویقی تملکات تهاتری برای املاک واقع در طرح های اولویت دار/ساختارسرویس مدارس تغییر کرد

تصویب سیاست تشویقی تملکات تهاتری برای املاک واقع در طرح های اولویت دار/ساختارسرویس مدارس تغییر کرد
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۱۶ چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سیاست تشویقی تملکات تهاتری برای املاک واقع در طرح های اولویت دار توسط اعضا شورای شهر تصویب شد.

به گزارش شهروندالبرز، عمار ایزدیار در پایان یکصد و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد شهید بهشتی، هفته قوه قضائیه را به مدیران و کارکنان این حوزه تبریک گفت و اظهارداشت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام سیاسی نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش های اجتماعی، احیای حقوق عامه ، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای قانون اساسی برعهده دارد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تشریح مصوبات لوایح این جلسه به سیاست تشویقی تملکات تهاتری اشاره و اذعان کرد: ازجمله وظایف شهرداری احداث راه‌ها، شوارع و پارک‌های عمومی است. در بسیاری موارد، انجام این وظایف مستلزم دسترسی شهرداری به املاک، اراضی یا حقوق مردم نسبت به اعیان و ابنیه‌ای است که در مسیر اجرای طرح قرار دارد بر این اساس در راستای مصوبه شورای شهر املاک تا 20 درصد بالاتر از قیمت کارشناسی ، امکان توافق بین شهرداری و مالکان به تصویب شورای شهر رسید.

 

ایزدیار به لایحه شهرداری مبنی بردرخواست موکب نجف الاشرف اشاره کرد و افزود: در راستای این مصوبه قسمتی از عرصه پارکینگ جنوبی پارک نبوت به مساحت سیصد مترمربع در قالب قرارداد موجد حق انتفاع و بصورت رایگان به منظور برگزاری مراسمات مذهبی و خدمات پذیرایی در مناسبات فرهنگی به موکب نجف الاشرف صرفاً تازمانی که عرصه مورد نظر به همین منظور مورد استفاده قرار بگیرد با قید حق انتفاع 5 ساله و با نظارت سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با قیود مصوب کمیسیون به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج از تغییر ساختارسرویس مدارس خبر داد و بیان کرد: بر اساس سامانه طراحی شده مدیریت شهری امکان ثبت نام به صورت غیرحضوری برای اولیاء دانش آموز فراهم شد بر این اساس نرخ مصوب تعیین شده در قالب جدول در سامانه ثبت نام بارگذاری شده است.

 

ایزدیار یادآور شد: لایحه شهرداری در راستای بهبود حمل و نقل عمومی و ارتقاء کیفیت معابر شهری و نهایتاً کاهش ترافیک، نسبت به ایجاد پروژه جدید تحت عنوان اصلاح و دیوار کشی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) - منطقه 9 به منظور اصلاح عقب نشینی دیوار سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه راستگرد خیابان شهید بهشتی به بلوار جمهوری توسط اعضای شورای شهر موافقت شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz