استاندار البرز در ستاد برگزاری کنگره ملی شهدا:

تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان البرز اتخاذ می شود


تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان البرز اتخاذ می شود
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۵۳ دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا در استان اتخاذ می شود، گفت: از تمامی نقش آفرینان این کنگره انتظار می رود فراتر از انجام تکالیف و وظایف محوله برای کمیته های معین با نهایت ارادت و قدرشناسی خود به شهدا و ایثارگران، وارد عمل شوند.

 

به گزارش شهروند البرز، مجتبی عبداللهی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز که روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، فرمانده فراجای استان و جمعی از مدیران کل و روسای کمیته های مربوطه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: البرز خاستگاه و زادگاه بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ شهید است.

وی ادامه داد: از تمامی نقش آفرینان این کنگره انتظار می رود فراتر از انجام تکالیف و وظایف محوله برای کمیته های معین با نهایت ارادت و قدرشناسی خود به شهدا و ایثارگران، وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: ما هر چه داریم از شهدا و ایثارگران داریم و خانواده شهدا را همواره باید تکریم کنیم چراکه در مسیر خدمت به شفاعت و دعای خیر این بزرگواران نیازمند هستیم.

در این نشست در خصوص تهیه و تالیف کتاب، فیلم و چگونگی برگزاری کنگره بحث و تبادل نظر شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz