قاسمپور رئیس شورای شهرستان کرج:

سال پایانی شوراها فصل میوه چینی دوره خدمت عمر شوراهاست


سال پایانی شوراها فصل میوه چینی دوره خدمت عمر شوراهاست
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۵۸ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

جلسه شورای اداری شهرستان کرج در سالن جلسات شورای اسلامی کمالشهر با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

 

 

به گزارش شهروند البرز قاسمپور عضو شورای شهر کرج و رییس شورای شهرستان ضمن‌تسلیت ایام حزن آل الله گفت: در سال پایانی دوره ششم شورای اسلامی شهر و روستا در کشور قرار داریم و در سال پایانی شورا شهرداران و دهیاران مشغول جمع‌بندی فعالیت های سه ساله هستند و فصل میوه چینی دوره خدمت در سال پایانی است و باید نتایج فعالیت‌ها را به مردم اعلام کنند.

 

وی توصیه کرد: از شورای شهرستان می خواهم با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت استان در این حوزه است و با توجه به نرخ رشد جمعیت و مهاجرپذیری استان به خصوص شهرستان کرج و شهرهای اقماری را در خود دارد و به دلیل درهم‌تنیدگی مشکلات با توجه به نزدیکی به پایتخت برای مردم استان ما بوجود می آورد از‌ وجود زیرساخت هایی که حق شان است فاصله دارد و همه ادوار به خصوص شورای ششم تمام‌تلاش خود را به کار بسته است.

 

وی ادامه‌داد: موضوع زیرساخت ها و توازن با جمعیت از جمله موضوعات مهمی است  که بابد بدان پرداخت چرا که در برخی بخش ها فاقد زیرساخت هستيم و مردم احساس مطلوبی در این خصوص ندارند.

 

وی افزود: باید با همت بسیار به قول هایمان وفادار مانده و پروژه های شروع شده را به سرانجام برسازیم تا مردم از طعم شیرین خدمت بیشتر بهره مند شوند و سرعت پروژه ها با دقت و کارآمدی پیگیری و دنبال شوند.

 

قاسمپور تصریح کرد: از شورای شهرستان کرج می خواهم با تمام توان و تا جایی که امکان دارد، قانون اجازه می دهد و مسائل حاشیه ای رخ نمی دهد انتظار ثبات مدیریتی در فضای همدلانه برای مدیریت پوشش شهرستان داریم تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

 

قاسمپور با بیان این که باید تلاش کنیم فردا را فدای امروز نکنیم اظهار کرد: شهرهای اقماری کلانشهر کرج نیز همچون کرج برخی از مشکلات کلانشهر کرج را داشته و بخشی مشکلات به این شهرها تسری پیدا کرده است.

 

وی بیان کرد: در شهرستان کرج امروز و در دوره آینده که شهرستانهایی که قرار است شکل بگیرد تعاملات بین شهرستان ها و شوراها باید ادامه دار باشد و ما در چنین جایگاههایی نشسته‌ ایم‌ تا این تعاملات شکل گرفته و مشکلات مردم بدست ما و نمایندگانشان و قوه مجریه که شهرداران و ... است رفع شود.

 

رییس شورای شهرستان گفت: سفرهای شهرستانی برای رفع مشکلات و ایجاد راهکارهای قانونی در جهت رفع مشکلات انجام‌می شود.

 

قاسمپور با اشاره به پروژه های بی آرتی و قزل حصار اظهار کرد: پروژه بی آر تی  در شورا و در بین مردم موافق و مخالفانی دارد و این خط مردم با حداقل ۵ دقیقه تا حرکت اتوبوس دیگر از این خدمات بهره‌مند می شوند و موضوع مخالفت ها اولویت ها در این بخش می باشد.

 

این مسوول تاکید کرد: برای ایجاد بی آرتی در کمالشهر نیازمند زیرساخت و هزینه هستيم.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz