سید حمید کلانتری مدیر عامل انجمن بهره وری ایران:

بهره وری نیاز به سرمایه اجتماعی و همدلی دارد

بهره وری نیاز به سرمایه اجتماعی و همدلی دارد
شناسه خبـر : ۱۱۴۸۶۶ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

نشست هم اندیشی دفاع مقدس ، جهاد نوآوری و مشارکت مردمی که در سالن جلسات مرکز امام خمینی (ره) با حضور مدیر عامل انجمن بهره وری ایران ، رئیس این مرکز و دیگر کارکنان مرکز آموزش عالی امام‌خمینی ره در کرج برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز در این نشست صمیمی مدیر عامل انجمن بهره وری ایران با اشاره به اینکه در حوزه بهره‌وری اعتقاد داریم، وفاق زیرساختی برای بهبود بهره وری بوده است، گفت: این بهره وری نیاز به سرمایه اجتماعی و همدلی دارد.

 

 سید حمید کلانتری مدیر عامل انجمن بهره وری ایران در نشست هم اندیشی دفاع مقدس ، جهاد نوآوری و مشارکت مردمی

که در سالن جلسات مرکز امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ویژگی هایی وجود داشته که از آنها مهندسی رزمی بوده که جزو مسائل مهم در آن زمان به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه از جمله مسائل مهم در دوران دفاع مقدس احداث خاکریزهای و عملیات های بوده است، افزود: امروزه یکی از بهترین راهبردهای عبور کشور از بحران‌ها و دشواری‌ها وفاق و همدلی طبق سخنان رئیس جمهور کشور بوده است. 

 

 

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با بیان اینکه زمانی که تمام ظرفیت ها در کنار یکدیگر در راستای یک هدف و همکاری قرار گیرد سبب اتفاقات بسیار مهم می شود، گفت: در چنین شرایطی سرمایه اجتماعی خوبی بازسازی خواهد شد که جوان‌ها و ایرانیان خارج از کشور در آن حضور پیدا می کنند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه بهره‌وری اعتقاد داریم وفاق زیرساختی برای بهبود بهره وری بوده است، گفت: این بهره وری نیاز به سرمایه اجتماعی و همدلی دارد.

 

کلانتری تصریح کرد: امروز یک سوم رشد اقتصادی کشور طبق برنامه هفتم و در ادامه برنامه های قبل از آن باید از محل بهره وری تامین شود.

 

وی با توجه به اینکه بهره وری می تواند یک نقش راهگشا داشته باشد و بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف با بهره وری حل شود، بیان کرد: بهره وری نیاز به دانش و خلاقیت و نوآوری دارد که با جلب جوانان متخصص و علاقمند عاشق تامین می شود.

 

وی در آخر گفت: در حال حاضر باید مانند گذشته فضای ایثار مثل جبه های جنگ ساخته شود و با تلاش دلسوزانه در تمام امور علارغم تمام محدودیت ها اهداف پیگیری و به نتیجه برسد.

 

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz