بیک وردی رییس هیات فوتبال استان البرز:

هیچ ردیف اعتباری برای ترمیم و بازسازی ورزشگاه انقلاب و شریعتی پیش‌بینی نشده است/ ۸۰ میلیارد تومان بودجه به علاوه عزمی استانی برای بازسازی و ترمیم ورزشگاه انقلاب لازم است

هیچ ردیف اعتباری برای ترمیم و بازسازی ورزشگاه انقلاب و شریعتی پیش‌بینی نشده است/
۸۰ میلیارد تومان بودجه به علاوه عزمی استانی برای بازسازی و ترمیم ورزشگاه انقلاب لازم است
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۵۴ سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

نشست خبری رئیس هیات فوتبال استان البرز با اصحاب رسانه در محل این هیات در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز در این نشست بیک‌وردی رئیس هیات فوتبال البرز ضمن تشکر از فعالیت اصحاب رسانه طی یکسال اخیر و تبريک هفته تربیت بدنی گفت: هر چقدر که ورزش رشد کند جامعه ای سالم تر خواهیم داشت.

 

رییس هیات فوتبال استان البرز با اشاره به وضعیت ورزشگاه انقلاب اظهار کرد: بیش از ۸۰ میلیارد تو مان هزینه برای ترمیم ورزشگاه انقلاب لازم است تا بتوانیم به استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی در این ورزشگاه دست یابیم.

 

 بیک وردی در ادامه‌ گفت: به دلیل مجاورت با استان تهران و مشکلاتی که ورزشگاه دارد مکاتباتی با مسوولان از جمله با آقای تاج انجام‌شده تا بتوانیم ورزشگاه را در اختیار داشته باشیم تا حتا برای برگزاری فوتبال استقلال پرسپولیس میزبان برگزاری،مسابقات باشیم و موارد به شورای تامین هم رفته و در مرحله بعد بعد از بازدیدهای فنی مسوولان آنها اعلام‌کردند این ورزشگاه دارای ۴۵ مورد مشکلات عمرانی و ... است که بعد از رفع آن برای برگزاری مسابقات بین المللی این مشکلات باید رفع و ورزشگاه انقلاب باید به صورت جدی بازسازی شود و اگر این‌رسیدگی انجام نشود ورزشگاه انقلاب از دست خواهد رفت. 

 

وی افزود: مکاتبات و رایزنی هایی نیز با مدیرکل ورزش استان، استاندار البرز و نمایندگان برای حفظ این سرمایه استانی درحال انجام است. 

 

وی در بخشی دیگر با اشاره به برگزاری مسابقات در استان تصریح کرد: مسابقات استان در ۱۸ رده در حال انجام است و ۷ رده هنوز،کارش شروع نشده و در حال حاضر نزدیک ۷۰۰ بازی،با توجه به مشکلات زیرساختی در استان برگزار شده است.

 

بیک ور ی تاکید کرد: از جمله معدود استان‌هایی هستیم که در غالب لیگ‌ در حال برگزاری مسابقات هستیم.

 

این مسوول اعلام کرد: بهترین مسابقات را برای رده سنی ت تا ۱۳ ساله برگزار کرده ایم.

 

وی با اشاره به وضعیت مطلوب فوتبال بانوان استان بیان کرد: جزو معدود استانهایی هستیم‌که لیگ فوتبال بانوان‌ را در حال برگزاری هستیم.

 

وی با اشاره به مشکلات برخی باشگاهها تصریح کرد: هیات فوتبال نمی تواند برای باشگاه‌های فوتبال تیم داری کند و این امر بر عهده خودشان است.

 

وی با اشاره به مشکلات دو ورزشگاه شریعتی و انقلاب بیان کرد: برای ورزشگاه انقلاب و شریعتی هیچ بودجه و ردیف اعتباری ور اداره کل ورزش،وجود نداشته و دیده نشده است و شاید بتوان گفت حال ورزشگاه شریعتی بدتر از ورزشگاه انقلاب است.

 

رییس،هیات فوتبال استان البرز اظهار کرد: برای درست کردن ورزشگاه انقلاب عزمی استانی باید شکل گیرد و همه استانو ارگان ها و حق مسولیت های اجتماعی شان را بپردازند و ادا کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری لیگ بانوان در استان خبر داد: ۷ تیم لیگ برتر فوتبال بانوان کارشان شروع شده و در حال انجام برگزاری مسابقات در این بخش هستند.

 

بیک وردی با اشاره به تخلفات برخی تیم ها بیان کرد: یکی از تیم ها که ماده ۵ آن به اتمام رسیده تا مجوز ماده ۵ خود را از اداره ورزش‌بگیرد نمی تواند به فهالیت بپردازد که به خودشان اعلام کرده ایم.

 

این‌مسوول در خصوص برگزاری دوره های دانش افزایی گفت: دوره های دانش افزایی در رده های مختلف برگزار و در حال انجام است تا در زمینه های مورد نظر به روزرسانی مربیان انجام شود.

 

وی تاکید کرد: اگر معدود شرایطی باشد با تعهد دانش افزایی این‌اتفاق باید بیفتد و در این‌زمینه از کمیته آموزش تشکر می‌کنم و همچنان دوره های بروزرسانی در حال برگزاری است.

وی خبر داد:کلاس B آسیا به صورت اختصاصی با همکاری خوب فدراسیون برای مربیان درحال برگزاری است و در حال تلاش برای برگزاری دوره A نیز هستسم.

 

وی با اشاره به تخلف و گزارشات تخلفات برخی باشگاه‌ها تاکید کرد: بدون هیچ مماشاتی جلوی کار باشگاه‌های متخلف و غیرمجاز را خواهیم گرفت.

 

وی با اشاره به تخلفات دو باشگاه برند کشوری در البرز اظهار کرد: دو برندبزرگ‌کشوری بدون مجوز از هیات مشغول به فعالیت بودند که جلوی کارشان را گرفتیم و به آنها اعلام کردیم هر وقت مجوز گرفتند اجازه تمرین دارند و در این خصوص به مربیانش نیز اخطار دادیم که در صورت همکاری غیرمجاز در هیات فوتبال جایی ندارند.

 

موضوع زمین های خاکی فوتبال و مسابقات محلات از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد، رئیس هیات فوتبال استان در این خصوص گفت: در گذشته در بسیاری از زمین های خاکی مسابقات محلات برگزار می‌شد اما دو سال برای احیای این مهم فراخوان مسابقات زیر گروه را در کرج و شهرستانها زده ایم‌ اما هیچ استقبالی در این‌زمینه نشده است.

 

وی افزود: در خصوص (فوتبال گل کوچیک) را در مدارس ،مساجد و ...شروع کرده ایم و به صورت مدرسه محور و مسجد محور آن را پیگیری خواهیم کرد و خوشبختانه هزينه آن اندک است اما در نهایت استعدادیاب های خود را اعزام این حوزه ها خواهیم‌کرد و برای تحقق این مهم از فعالان این عرصه استقبال می‌کنیم.

 

بیک وردی در آخر با اشاره به فعالیتهای فرهنگی هیات فوتبال استان گفت که برنامه های فرهنگی متنوعی در هیات دنبال و پیگیری می شود که از آن جمله می توان به برگزاری دوره کنترل خشم‌ و ... در غالب مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد.

 

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz