حسین سعیدی سیرایی:

اتاق های فکر تخصصی استان سبب ظرفیت سازی برای شهر و استان شود


اتاق های فکر تخصصی استان سبب ظرفیت سازی برای شهر و استان شود
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۸۱ پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

سی و سومین اجلاس شورای عالی استان ها در پارک ایران ‌زمین استان البرز با حضور شورای عالی استان ها و هیات همراه و شوراهای استان با همت سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز در این آئین حسین سعیدی سیرایی ضمن پرداختن به ظرفیت استان البرز،خصوصا شهر کرج در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری ، اجتماعی و ... گفت: کرج آن ذهنيتی که برخی از دور از این شهر هنرپرور دارند نیست بلکه کرج شهری فرهنگ‌ی، فرهنگ دوست و مهمان دوست و مهمان پذیر است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم‌رهبری در یکی از سفرهای خود به استان البرز اظهار کرد: مقام معظم رهبری به استان البرز لقب ایران کوچک را دادند و می توان نگاه تیزبین مقام معظم رهبری را در این خصوص زمینه ساز فعالیت های فرهنگی و همچنین نقشه راهی در این بخش برای نقشه راه استان در این عرصه و کلید شروع بسیاری از فعالیت ها برشمرد. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شهر کرج با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان بیان کرد: استات البرز با دارا بودن تپه ازبکی با دارا بودن چنین قدمتی از جمله دارایی های مهم استان محسوب می شود که در بخش گردشگری استان را شاخص نموده است.

 

سعیدی سیرایی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، هنری،و ... استان با نگاهی کارشناسانه و با بهره‌مندی از نخبگان و فعالان این عرصه در اتاق های فکر تخصصی بهره‌مند شد تا بتوان تصمیمات تخصصی در بخش های مختلف فرهنگی اتخاذ نمود.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz