رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در لرستان برگزار می‌شود

رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در لرستان برگزار می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۸۷۸۳ یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴

رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش موج خبر، رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لرستان برگزار می‌شود.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان در این رابطه گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم آباد؛ رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال را با عنوان «عقیق سلیمان» برگزار می‌کند.

سعید شاهوردی ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی، عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی را از موضوعات این رویداد ذکر کرد.

وی افزود: پویانمایی (۳ بعدی و ۲ بعدی)، موشن گرافیک، موشن کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری است.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا نهم دی ماه به دبیرخانه این برنامه ارسال کنند.

براساس این گزارش، به نفرات اول هر بخش این رویداد هنری لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود، همچنین در هر بخش از یک اثر تقدیر به عمل آمده و مبلغ پانصد هزار تومان به آن اثر اهدا خواهد شد و از آثار نفرات برتر حمایت مالی صورت می‌پذیرد.

همچنین شرکت در رویداد برای تمامی گروه‌های سنی آزاد است؛ مدت زمان اثر بیشتر از ۲ دقیقه نمی‌تواند باشد، هر فرد یا گروه مجاز به شرکت دادن ۳ اثر است و به آثار مشترک (کارگردانی) فقط یک جایزه پرداخت می‌شود.

دبیرخانه رویداد مجاز است از آثار راه یافته به بخش مسابقه در جهت تبلیغ و نشر بهره برداری کند.

دبیرخانه این جشنواره در خرم آباد، میدان امام، ساحلی دکتر حسابی نبش آرش ششم حوزه هنری لرستان واقع بوده و علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه ۳۳۳۵۷۲۹۹ تماس حاصل کنند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz