دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با خانواده اولین شهید ورزشکار استان

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با خانواده اولین شهید ورزشکار استان
شناسه خبـر : ۱۰۹۳۲۰ سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها،حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در منزل حسین بیگی با خانواده شهید  رضا حسین بیگی اولین شهید ورزشکار استان لرستان دیدار و گفتگو کرد

 به گزارش خبرآنلاین لرستان،  مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:همه باید سعی کنیم تا ادامه دهنده را شهدای گرانقدر میهن اسلامی باشیم.

حشمت امان الهی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت:شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در آسایش و آرامش زندگی کرده و امنیت داشته باشیم.

وی افزود:امروز ما به شهدا نیاز داریم و آنها هیچ نیازی به ما ندارند.ما باید از این عزیزان روحیه گرفته و با آنها برای ادامه راه عهد و پیمان ببندیم.

شایان ذکر است شهید رضا حسین بیگی با آمادگی جسمانی خوب در اکثر رشته های ورزشی از جمله فوتبال،والیبال و کوهنوردی فعالیت عمده ای داشتند و در سال ۵۹ و چند روز بعد از آغاز جنگ تحمیلی در یک نبردی تن به تن با شجاعت و رشادت بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی بعثی به شهادت رسیدند

 در این دیدار زهره ای معاونت جوانان اداره کل ،سرهنگ داودی مسؤل بسیج ورزشکاران و خسروی رئیس هیئت فوتبال استان،مجید یاراحمدی و بهرامی همرزم شهید نیز حضور داشتند.

48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz