بازدید میدانی و پایش مدارس البرز آغاز شد

بازدید میدانی و پایش مدارس البرز آغاز شد
شناسه خبـر : ۱۱۰۳۶۱ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: بازدید میدانی و پایش و مدارس البرز با رویکرد آموزش حضوری در این استان آغاز شد.

« امیر والی پور با اشاره به اینکه دانش آموزان باید از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در کلاس های درس طبق مصوبه ستاد ملی  مقابله با کرونا حضور پیدا کنند،خاطرنشان کرد: از امروز تمام مدارس به صورت کامل باز هستند.

وی  تصریح کرد: در قالب  بازدید های میدانی  ۶۳ بازرس  با ۲۳ دستگاه خودرو به نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز شدند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: تیم های اعزامی در واقع مسوولیت بازدید عمومی مبنی بر حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس استان را عهده دار هستند.

والی پور اظهارداشت: در قالب این بازدید، وضعیت مدارس نسبت به دستورالعمل های بازگشایی مبنی بر حضور دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: پایش و رصد مدارس استان البرز در روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت عمومی است و نگاه تخصصی بازدید از مدارس برآن حاکم نیست.


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz