۶۰ درصد دانشجو معلمان البرز غیربومی هستند

۶۰ درصد دانشجو معلمان البرز غیربومی هستند
شناسه خبـر : ۱۱۰۳۷۰ دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرز با اشاره به بازگشایی کلاس های درس این دانشگاه گفت: ۶۰ درصد دانشجو معلمان این استان غیر بومی هستند.

« سعید احدزاده افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها از روز ۱۴ فروردین ماه جاری آغاز شده  تا دانش آموزان  و دانشجویان به کلاس های درس بازگردند

وی بیان داشت: از روز ۱۴ فروردین آموزش حضوری یک هزار دانشجو معلم در پردیس امیرکبیر آغاز شد و از بیستم فروردین ماه نیز دانشجو معلمان حکیم ابوالقاسم فردوسی  به طور کامل در کلاس های درس حضوری شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد دانشجو معلمان البرز غیر بومی هستند که به آنها فرصت داه شده تا بیستم فروردین ماه دز سوم واکسن خود را کامل و برای اسکان در خوابگاه دانشگاه اقدام کنند.

احدزاده با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان استان البرز جزو دانشگاه هایی بود که از روزهای نخست برای دریافت واکسن اقدام کرد تا دانشجویان و اساتید این دانشگاه واکسینه شوند، اضافه کرد: به رغم همه محدودیت های آموزشی و خوابگاهی ، مقدمات لازم برای پذیرش دانشجویان در کلاس های حضوری فراهم آمد.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاهی پیشرو در ارائه آموزش‌های مجازی بود که توانست در دوران تعطیلی مراکز آموزشی با افزایش تعداد سرورهای مورد نیاز خدمات  مناسب آموزشی ارائه دهد.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی ناشی از شیوع کرونا برنامه‌های عمرانی مشخصی برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجومعلمان در پردیس امیرکبیر و حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز اجرا شد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرز یادآورشد: دانشجویان مطایق برنامه هفتگی خویش درکلاس های درس حضوری شرکت می کنند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان در این استان باید مورد حمایت قرار گیرد تا دانشجو معلمان از مکان مناسب آموزشی و خوابگاهی برخوردار شوند.

احدزاده تاکید کرد: دانشجو معلمان به محض اتمام تحصیل وارد حوزه تعلیم و تربیت می شوند که این مهم در کیفیت بخشی آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz