همزمان با سفر رئیس جمهور به البرز؛

نمایندگان وزارت نیرو به درخواست های مردم البرز رسیدگی می کنند

نمایندگان وزارت نیرو به درخواست های مردم البرز رسیدگی می کنند
شناسه خبـر : ۱۱۰۴۱۳ پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران ارشد وزارت نیرو در استان البرز اعلام کرد: نمایندگان وزارت نیرو فردا پنجشنبه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه برای پاسخگویی به مشکلات و سووالات تخصصی در بخش آب و برق در کرج مستقر می شوند.

«داوود نجفیان گفت: نماینده وزارت نیرو از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا پنجشنبه در میز ارتباط مردمی شرکت آب منطقه ای استان البرز واقع در مهرشهر، ‌بلوارامام خمینی (ره)، ارم، روبروی مصلی، ‌خیابان بوستان، ‌پژوهشگاه نیرو مستقرخواهد بود و چنانچه مردم استان البرزشکواییه، ‌پیشنهاد و امثال آن  در حوزه آب و برق دارند به این نشانی مراجعه کنند.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای و شرکت های دیگر صنعت آب و برق استان مانند سایر دستگاه های دولتی به صورت هفتگی ملاقات عمومی دارند و مشکلاتی که در جریان امور اداری رفع نمی شود و یا مسائلی وجود دارد که مردم در استان  توجیه نمی شوند با حضور نماینده وزارت نیرو تسریع در مشکلات صورت می گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز ادامه داد: نماینده وزارت نیرو برای رفع مشکلات سایر امورات و خدماتی که مردم می گیرند.

براین اساس احمد حیدری  معاون حقوقی و پارلمانی وزرات نیرو  و مریم کارگر نجفی مشاور وزیر نیرو و مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با  حضور در میزخدمت  شرکت های توزیع برق، آبفای البرز و شرکت آب منطقه ای پاسخگوی مردم استان البرز خواهند بود.

همچنین در این مدت زمان از طریق سیستم سامد به مشکلات مردم رسیدگی می شود.

نجفیان بیان داشت : تصرفات حاشیه رودخانه ها ،  چاه های آب و پروانه بهره برداری از چاه های آب و مشکلات برق دراین نشست ها بررسی خواهد شد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

 رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  فردا پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه به استان البرز سفر می‌کند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz