همزمان با برگزاری ویژه برنامه عید تا عید در سراسر کشور؛

سفر تماشاخانه سیار کانون به البرز

سفر تماشاخانه سیار کانون به البرز
شناسه خبـر : ۱۱۱۰۸۸ پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

کاروان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویژه برنامه‌های «عید تا عید» و «بوستان شهر » با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع میهمان کودکان و نوجوانان و مردم استان البرز است .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این تماشاخانه همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر میهمان استان‌های مختلف کشور شده و  با اجرای برنامه‌های شاد، میهمان کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف می‌شود.

بر همین اساس گروه نمایشی «بچه‌های ایران» به کارگردانی «مهدی قلعه»، دو نوبت از تاریخ 22 تا 24 و 29 تا 31 میهمان بوستان‌های شهرهای کرج و فردیس بوده و اوقات شاد و مفرحی را برای شهروندان این شهرها ایجاد خواهد کرد.

بر همین اساس روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 22، 23 و 24 تیر ماه سال جاری بوستان‌های هامون، ایران زمین و چمران  به ترتیب از ساعت 20 تا 22 میزبان این تماشاخانه خواهند بود و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه 30،29 و 31 تیر 1401 نیز  بوستان‌های طبیعت،  تندرستی فردیس و دهکده تفریحی باغستان در همان ساعت  پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهند بود .

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای این برنامه در شهر‌ کرج  با قرارگاه اجتماعی استانداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری این شهر  در قالب طرح «بوستان شهر»و برای اجرا در شهر فردیس نیز با قرارگاه اجتماعی استانداری استان، شهرداری و سازمان فرهنگی ،اجتماعی فردیس همکاری خواهد داشت که این ویژه برنامه نیز در قالب خبر جداگانه به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

تماشاخانه سیار کانون  قصد دارد با همراهی و همکاری مسوولان استانی پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، تابستانی به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان در گوشه و کنار مناطق مختلف کشورفراهم کند بنابراین کودکان و نوجوانان  و خانواده‌های آنان با حضور در محل‌های تعیین شده می‌توانند علاوه بر دیدن یک تئاتر زنده از برنامه‌های فرهنگی دیگر نیز بهره‌مند شوند.


به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz