مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهریار برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهریار برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۱۳۴۰ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور محمد خراسانی زاده مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان ، عبدالرضا علی پناه معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریاربرگزار شد.

به گزارش شهروندالبرز - رضا موسی زاده

در این مراسم محمد خراسانی زاده مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع خبرنگاران گفت: همزمانی روز عاشورا با روز خبرنگار قابل تامل است و یادآور این موضوع است که چه مقدار اقدامات خبرنگاران با رسالتی که حضرت زینب(س) داشت مشابه است ؟ پس می بایست کمی به امور محوله در زمینه خبررسانی دقت بیشتری کرد.
خراسانی زاده ادامه داد؛ خروجی فرهنگ را به راحتی نمی توان ارزیابی کرد . نتایج فعالیت در حوزه خبر نیاز به زمان دارد . بنده از ایستادگی خبرنگاران و تحمل سختی های خبررسانی از فعالان رسانه ای تقدیر میکنم.
وی همچنین افزود: خبرنگاران مانند تیغ دولبه ای هستند که با صداقت مسئولان در رفتار و اقدامات، برای تسطیح امور همراه واقعی هستند تا اوضاع اجتماعی بهتر گردد و اگر مسئولی در رفتار و گفتارش صداقت نداشته باشد،با صراحت ورود کرده و از حق مردم دفاع میکنند.
مدیر کل همچنین به تربیت نسل آینده اشاره کرد و گفت:: تربیت نسل آینده، امروز در رسانه ها رقم میخورد و تاثیرپذیری زیادی از رسانه دارند.لذا ما اصحاب رسانه وظیفه سنگینی درباره مباحث مختلفی برعهده داریم پس باید دقت کنیم تا آینده ای بالنده داشته باشیم.
وی ادامه داد؛ ما فقط خبر تولید نمیکنیم بلکه آینده را میسازیم و فرزندان خود را تربیت فرهنگی،اجتماعی و مذهبی میکنیم.
خراسانی زاده در پایان در جمع خبرنگاران نوید بررسی مسائل و نیازهای فعالان رسانه را با حضور وزیر ارشاد خبر داد و گفت: تلاش میکنیم تا بخش کثیری از نیازها و مشکلات صنفی خبرنگاران حل شود تا بهتر بتوان کارهای خبری دراستان انجام داد و بدنبال این هستیم که مرجعیت فرهنگ با محوریت اداره ارشاد اسلامی انجام گیرد تا بتوانیم شاهد تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی باشیم.

نویسنده : رضا موسی زاده

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz