سفر یک روزه معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز

سفر یک روزه معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز
شناسه خبـر : ۱۱۲۳۶۹ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

یاسر احمد وند ، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیات فرهنگی خود با هدف شناسایی و رفع مشکلات و چالش های فرهنگی و شنیدن درد و دل اهالی فرهنگ و هنر همچنین دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز سفر کردند .‌ در این سفر ، اسماعیل جانعلی پور ، مدیر کل مجامع و تشکل های فرهنگی علی اکبر ابراهیمی ، مدیر کل دفتر امور چاپ محمد حسین ظریفیان ، مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی همراه معاون وزیر بودند و از مجموعه های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر بازدید کردند .

به گزارش شهروندالبرز، یاسر احمد وند ، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سعید جابری انصاری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و رضا عباس زاده ، مدیر عامل و رئیس خانه مطبوعات البرز با حضور در گلزار شهدا واقع در چهارصد دستگاه کرج ، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کرد .


همچنین پس از تجدید میثاق با شهدا ، احمد وند در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز حضور یافت و با آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج دیدار کرد و به گفتگو پرداخت .


احمد وند ، پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان ، راهی منزل شهید مدافع امنیت ، شهید روح الله عجمیان شد .


در پایان شایان ذکر است :
از جمله برنامه های یاسر احمد وند به استان البرز ، دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد این استان ، بازدید از مجموعه های خصوصی مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر بود .

 

عکاس: نگار اصغری














به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz