برگزاری سومین پویش نجات قطره ها در کرج - گزارش تصویری

برگزاری سومین پویش نجات قطره ها در کرج - گزارش تصویری
شناسه خبـر : ۱۱۲۵۷۵ پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

سومین پویش نجات قطره ها ، با هدف فرهنگسازی صرفه جویی در مصرف آب با نقاشی کودکان ، در فرهنگسرای فردوسی شهرداری کرج برگزار شد . نسترن کیوان پور ، فعال حوزه رسانه استان البرز ، طراح اصلی این پویش میباشد .

به گزارش شهروندالبرز، نسترن کیوان پور ، ایده اصلی برگزاری رویداد پویش نجات قطره ها را ارائه کرده است ، اظهار کرد :
این پویش ، با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب با همراهی کودکان و نقاشی دیواری آن ها در فرهنگ سرای فردوسی شهرداری کرج ، برگزار شد .

وی ، با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آب را برای نسل های آینده حفظ کنیم ، ادامه داد :

نجات قطره ها با هدف فرهنگ سازی برای کودکان ، ایده ای بود که به واسطه کاهش آب در ایران و جهان ، دنبال شد .

این فعال حوزه رسانه ای در استان البرز ادامه داد :
پویش نجات قطره ها ، همراه با کودکان در سطح محلات استان البرز برگزار می شود ، که در یک فضایی شاد و کودکانه ، تصاویر خلاقانه بچه ها ، توسط خودشان بر دیوار نقاشی می شود .

کیوان پور ، با عنوان اینکه سومین ، پویش نجات قطره ها همراه با برگزاری کارگاه آموزشی مصرف آب برای بانوان برگزار شده بود ، یادآور شد :
۲ پویش گذشته ، در بوستان لاله در تاریخ ۱۲ تیرماه و در ترک آباد در تاریخ ۳ مرداد سال جاری برگزار شد .

او ، در پایان تصریح کرد : ایده اصلی برگزاری این پویش در پایگاه خبری هزار و یک شهر ارائه شد ، که علاوه بر حوزه رسانه ، پویش های شهری با موضوعات مختلف برگزار می کند .

همچنین ، شرکت سهامی آب منطقه ای البرز ، به دلیل شرح وظایف مربوط به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و دغدغه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع ، یکی از عوامل برگزاری این پویش است .

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ، خانه مطبوعات استان البرز ، مرکز نیکوکاری اصناف استان البرز و پایگاه خبری مشق صلح از جمله حامیان این پویش بودند .

 

عکاس: نگار اصغری












به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz