طرح آزمایشگاهی تست استاندارد پمپ سانتریفیوژ فرآیندی در البرز افتتاح شد

طرح آزمایشگاهی تست استاندارد پمپ سانتریفیوژ فرآیندی در البرز افتتاح شد
شناسه خبـر : ۱۱۲۶۴۴ سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

طرح آزمایشگاهی تست استاندارد پمپ سانتریفیوژ فرآیندی روز سه شنبه طی آیینی در یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان البرز گشایش یافت.

حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز در حاشیه افتتاح سالن مونتاژ و کنترل کیفیت یک شرکت دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری البرز افزود: این طرح برای تست استاندارد پمپ های سانتریفیوژ صنایع پتروشیمی ، فعالیت های آزمایشگاهی سازمان ملی استاندارد و سایر صنایع راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: بر اساس نتایج این طرح که مرحله مهندسی آن آغاز شده است ، پمپ های سانتریفیوژ منطبق با استانداردهای پذیرفته شده بین المللی از نظر شاخص های عملکردی تست و کنترل می شود.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز گفت: برنامه ریزی اولیه برای بهره برداری کامل از این مجموعه پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ است .
فعالیت این شرکت شامل طراحی و ساخت پکیج های فرایندی صنایع نفت و گاز وپترو شیمی شامل مهندسی اولیه و طراحی سیستم تامین تخصصی تجهیزات طبقAVL ، ساخت و تولید بر پایه دانش و مهندسی تجهیزات دوار تست، نصب و راه اندازی پکیج می باشد که شرکت دانش‌بنیان پترو توسعه پارسا انرژی مستقر در پارک علم و فناوری البرز آن ها را دنبال می کند.

از مجموع ۱۷۱ واحد دانش فعال در پارک علم وفناوری استان البرز ، هشت واحد در بخش فناوری زیستی ، ۲۸ واحد در بخش دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان ، ۴۱ واحد در زمینه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی ، ۵۵ واحد در بخش ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ، ۱۲ واحد در زمینه وسایل ، ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۲۷ واحد در بخش برق و الکترونیک ، فوتونیک ، مخابرات و سیستم های خودکار روند تولید را طی می کنند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz