۳۰ هزار مترمربع بنای عمرانی، خدماتی و اقتصادی در محمدشهر در دست ساخت است

۳۰ هزار مترمربع بنای عمرانی، خدماتی و اقتصادی در محمدشهر در دست ساخت است
شناسه خبـر : ۱۱۳۶۳۷ یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

شهردار محمد شهر با اشاره به طرح موضوع حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ از منابع درآمدی شهرداری ها اعلام کرد: برچیدن بساط این کمیسیون چالش جدی درآمدی برای شهرداری ها ایجاد می کند.

مهرداد حسن زاده در نشست شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور شهرداران و اعضای شورای شهری این شهرستان در محمدشهر برگزار شد، افزود: اکنون یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها از محل جرائم ساخت و سازها است که کمک فراوانی به عمران شهری می کند.

وی بیان کرد: امسال بودجه محمد شهر پنج هزار و ۴۷۷ میلیارد ریال تعیین شده که ۵۴ درصد آن معادل سه هزار میلیارد ریال عمرانی و مابقی جاری است که به علت محدودیت مالی برای اجرای پروژه های عمرانی، نیازمند بودجه متمم تا پایان سال جاری هستیم .

شهردار محمدشهر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی این شهر با سرعت در حال انجام است ، افزود: امسال ۱۸۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر محمد شهر پخش شده است؛ بیشترین رویکرد مدیرییت شهری محمدشهر توسعه و تجهیز پارک ها، آسفالت و جدول گذاری است.

وی اظهار کرد: اکنون ۳۰ هزار مترمربع بنای عمرانی، خدماتی و اقتصادی از جمله پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر در دست ساخت است .

حسن زاده گفت : بازارچه تامین مایحتاج عمومی با زیربنای ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع که ۱۴۰ پارکینگ دارد از مهمترین پروژه هایی است که از طریق مشارکت با بخش خصوصی در دست احداث داریم.

وی ادامه داد: برای کسب درآمد پایدار مدیریت شهری و اشتغالزایی جوانان بازارچه دیگری با زیربنای سه هزار و ۱۵۰ مترمربع در دست ساخت قرار گرفته است.

حسن زاده گفت : همچنین یک بازارچه با زیربنای پنج هزار مترمربع برای ساخت در محمد شهر طراحی شده که به زودی عملیاتی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اکنون محمدشهر با مناطق ۲، سه و ۹ شهرداری کرج دارای حریم مشترک است که در این زمینه با مشکلاتی در زمینه تردد خودروها مواجه هستیم .

حسن زاده ، خرابی آسفالت مسیرهای منتهی به محمد شهر را از مشکلات برشمرد و از شورای اسلامی شهرستان کرج خواست در این زمینه چاره جویی کند.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz