۱۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر فردیس اضافه شد

۱۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر فردیس اضافه شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۷۸۹ چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

ریس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: در آذر ماه سال جاری ۱۴ دستگاه اتوبوس با حضور وزیر محترم کشور به ناوگان حمل و نقل شهر فردیس اضافه شد.

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل شهرداری فردیس، با حضور فرماندار شهرستان فردیس، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر فردیس، شهردار فردیس و دیگر مسئولان مدیریت شهری و شهرستان فردیس، در سالن اکومال برگزار شد.

“علی جابری” رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس با اشاره به این نکته که فردیس فقط یک جایگاه سوخت گازوئیل دارد، افزود: متاسفانه بدلیل نداشتن جایگاه سوخت به تعداد کافی در سطح شهر فردیس ، اتوبوس ها به ناچار  در شهرهای مجاور سوخت گیری می نمایند.
وی ادامه داد: با اعتباری که مدیریت شهری به این موضوع اختصاص داد توانستیم یک دستگاه جایگاه سوخت ۳۶ هزار لیتری کانتینری را خریداری و نصب نماییم که اخذ مجوز آن توسط شرکت نفت در مراحل پایانی است و در ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس با اشاره به حضور وزیر کشور در فردیس گفت: در آذر ماه سال جاری ۱۴ دستگاه اتوبوس با حضور وزیر کشور به ناوگان حمل و نقل شهر فردیس اضافه شد.
وی با بیان این مطلب که امروز هشت  دستگاه از اتوبوس های مذکور به خط اتوبوس تندروی جدید بلوار شهید سلیمانی اختصاص می یابد، گفت: خط اتوبوس های تندرو در بلوار شهید سلیمانی  آغاز بکار کرد.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس در ادامه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر فردیس اشاره کرد و گفت: متوسط استاندار عمر تاکسی ها ۱۰ سال میباشد و متاسفانه ما در شهر فردیس تاکسی های مدل ۷۸ نیز داشتیم که با توجه به تسهیلاتی که مدیریت شهری فردیس به تاکسی های فرسوده اختصاص داد، تعداد ۵۰ دستگاه از تاکسی های فرسوده نوسازی شد و نوسازی ۵۰ دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

جابری در پایان ادامه داد: با اجرای این طرح و تسریع در فرایند تخلیه و جابجایی مسافران خروجی از مترو، کاهش ترافیک میدان شهید سلطانی و پل فردیس بدنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است در این مراسم از رانندگان تاکسی و اتوبوس حمل و نقل عمومی شهر فردیس و کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس تقدیر بعمل آمد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz