سید داود حاجی میر رحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره کرج:

نشست خبری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی با هدف شناسایی آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر برگزار شد

نشست خبری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی با هدف شناسایی آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۹۸ دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

نشست خبری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی در مرکز آموزش عالی امام خمینی ره کرج با هدف شناسایی آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر برگزار شد.

به گزارش شهروند در این نشست سید داود حاجی میر رحیمی رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره کرج اظهار کرد:این رویداد از تیرماه برنامه‌ریزی آن شروع شده و اول و دوم اسفندماه ایده‌ها و فن‌آوران معرفی و روز اول و دوم اسفند برگزیدگان‌نهایی مشخص و سرمایه گذاران و معاونت‌هایی که در این سرمایه گذاری مشارکت می‌کنند حضور خواهند داشت .

سید داود حاجی میر رحیمی بیان کرد: امروزه این فن‌آوری‌ها سبب توسعه‌ پایدار جوامع خواهند شد.
وی افزود: امروزه این فن آوری در انتقال دانش و توسعه آن و کاهش هزینه‌ها و کیفیت یادگیری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سبب شده فن‌آوری‌های نوین آموزشی در مدت زمان کوتاهی منتقل می شود.
رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره کرج تصریح کرد: تشکیل اکوسیستم نوآوری در این زمینه و تشکیل زیست بوم با مشارکت بخش خصوصی رقم خورده و این اکوسیستم تشکیل شده و شبکه ای از کارآفرینان در این عرصه شکل گرفته است.
حاجی رحیمی گفت: حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی از جمله رویکردهای این رویداد بزرگ است و تلاش داریم برای انتقال دانش کشاورزی در این عرصه فن‌آوران کشاورزی را به این سمت سوق دهیم تا زیست بوم فن آورانه کشاورزی نیز در کشور شکل بگیرد‌.
وی ادامه داد: افراد با آموزش و مهارت‌هایی که تولید ثروت می‌کند آشنا خواهند شد و فن آوری های نوين آموزشی این امر آموزش و کار را به تمام طبقات جامعه آموزش و توسعه می دهد.
این مسوول افزود: محل برگزاری این رویداد مرکز آموزش عالی امام خمینی ره بوده و در موضوعاتی از جمله ساماندهی آموزشی مبتنی بر AR_VR ، متاورس، تولید و انتقال محتوا، پلتفرم های آموزشی دیجیتال ، LMS، کاربرد هوش مصنوعی در آموزش ، کاربرد بلاک چین در تولید محتوا و ... رویداد برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: وارد فضایی در این عرصه شده ایم که برای بسیاری از بخش ها ناشناخته است و کم کار شده است.
سید داود حاجی میر رحیمی گفت: این رویداد می‌تواند برای کشور شاهراه توسعه ای برای تمامی بخش ها باشد.
وی در آخر اظهار کرد: در تلاش برای توسعه این شبکه بوده و درصدد این هستیم اتفاق خوبی در این عرصه در کشور رقم‌بخورد و در این زمینه مصر هستیم تا این فرآیند به طرز صحیح و درستی گسترش یابد و از توانایی و اعتبار و امکانات مالی شرکت های خصوصی نیز بهره مند شویم.
نژاد نژاد دبیر این جشنواره نیز در بخشی دیگر از این نشست گفت: نامه نگاری و ارتباطاتی با دانشگاه‌های کشور آموزش و پرورش و معاونت‌ها برگزار کرده‌ایم و ۱۳ جلسه کمیته برنامه ریزی هماهنگی رویداد برگزار شده و تمامی بخش ها در این جلسات شرکت داشتند و سه جلسه در زمینه چالش ها نیز برگزار شد .
وی افزود: مهلت ارسال ایده‌ها و طرح های فن آورانه تا ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.
دبیر این جشنواره در آخر تصریح کرد: علاقمندان برلی شرکت در این رویداد میتواند به وب سایت توسکانو دات آی آر به آدرس زیر مراجعه نمایند

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz