صوفی مدیریت آژانس مسافرتی صوفی گشت:

آموزش محور توسعه گردشگری

آموزش محور توسعه گردشگری
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۰۳ جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

صوفی مدیریت آژانس مسافرتی صوفی گشت در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفت و گو با شهروند آموزش را محور توسعه گردشگری برشمرد.

به گزارش شهروند البرز صوفی مدیریت آژانس مسافرتی صوفی گشت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفت وگوی اختصاصی با شهروند با بیان این مهم که آموزش محور توسعه گردشگری است اظهار کرد: امسال در این نمایشگاه تصمیم گرفته ایم که از هلدینگ خود که یکی از زیرمجموعه های آن آموزشگاه بهار ارتباطات است در نمایشگاه حضور داشته باشیم.

 

وی با بیان این که حلقه مفقوده گردشگری آموزش است بیان کرد: همان طور که می‌دانید آموزش در امر هتل داریوش گردشگری تاثیر بالایی در جذب و ماندگاری گردشگری دارد و همه نهادها و واحدهای خدمات رسان در این عرصه باید از الفبا و ارکان این امر و آموزش های لازم برخوردار باشند.

صوفی تصریح کرد: ما آموزش را با پوست، گوشت و استخوان خود لمس کرده ایم و بنابراین با اعتقاد به این مهم‌با هدف ارائه آموزش و توسعه آن در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ایم.

 

وی گفت: امسال با محوریت آموزش و با برند آموزشگاه بهار ارتباطات در حال ارایه تجربیات و فعالیت‌های خود در این زمینه به علاقمندان این حوزه هستیم.

 

صوفی همچنین اظهار کرد: در کنار این فعالیت جلسات و برنامه هایی در غرفه با همکاران آژانس صوفی گشت به جامعه هدف خود ارائه می دهیم.

 

مدیریت آژانس مسافرتی صوفی گشت در بخشی دیگر از این گفت و گو با اشاره به شعار امسال نمایشگاه و موضوع گردشگری کشاورزی و سبز بیان کرد: خوشبختانه استان البرز با محوریت گردشگری کشاورزی و گردشگری سبز در نمایشگاه حضور یافته و با غرفه سازی مناسب ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در این بخش را به خوبی به نمایش گذاشته و از ظرفیت ها و اقلیم مناسبی در این زمينه برخوردار است.

 

صوفی تصریح کرد: البرز دارای افراد با تجربه و دارای سابقه درخشان در بخش گردشگری است اما متاسفانه به دلیل برخی ناملايمات درگذشته به یزد رجعت کرده‌اند و فعالیت‌های گردشگری کم‌ نظیری را به کشور ارائه داده و با عنوان شهرسر یزد فعالیت‌های خود در بخش گردشگری را در نمایشگاه در حال ارائه هستند.

 

وی همچنین گفت: این در حالی است که ما می‌توانستیم از این ظرفیت‌ها با توجه به پتانسیل های استان در جهت توسعه گردشگری استانمان برخوردار شویم.

 

صوفی اظهار کرد: تصمیم گیری ها باید از حالت جزیره‌ای خارج شود و اگر قرار است فعالیتی انجام‌شود با ایجاد یک کارگروه در این بخش با حضور متخصصان تصمیمات و راهکارها گرفته و اتخاذ شود.

 

وی با بیان این که اگر فعالیت‌ها جزیره ای و سلیقه‌ای انجام‌شود به نتایج مطلوب دست نخواهیم یافت در محور دیگری از این گفتگو با اشاره به دیگر فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه بهار ارتباطات بیان کرد: برگزاری دوره های مدیر فنی، کار در آژانس، دوره های اخذ روادید کانادا و حوزه شینگن، طبیعت گردی، تور لیدری فرهنگی از جمله فعالیت‌ها در این بخش است.

 

صوفی ادامه داد: برای اولین بار تور مجازی گردشگری چند شهر ایران با عنوان تورگردانان رایگان برای بازدیدکنندگان فعالیتی دیکر است که در این عرفه ارایه می شود.

 

این مسوول در آخر افزود: امیدوارم این فعالیت‌ها خروجی خوبی،داشته باشد و مورد رعایت مردم و علاقمندان به حوزه گردشگری قرار گیرد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz