احمد رضا رضایی هیئت مدیره تعاونی توسعه زیر ساخت گردشگری سیمرغ البرز:

گردشگری کشاورزی شعار سال امسال استان البرز معرفی شد

گردشگری کشاورزی شعار سال امسال استان البرز معرفی شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۰۸ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

مدیر تعاونی توسعه زیر ساخت گردشگری سیمرغ البرز گفت: مقرر شده است تا گردشگری کشاورزی، صنعتی، علمی، ورزشی و روستایی را تقسیم بندی شود که هر ساله این عنوان ها را در نمایش گاه اجرایی کنیم.


به گزارش شهروند احمد رضا رضایی هیئت مدیره تعاونی توسعه زیر ساخت گردشگری سیمرغ البرز، متعلق به دفاتر شرکت های خدمات مسافرتی و تاسیسات استان البرز، در گفتگو با خبرنگار شهروند در خصوص همکاری و مشارکت این شرکت با اداره کل گردشگری و صنایع دستی در برپایی غرفه البرز، اظهار کرد‌‌‌؛ از دو ماه قبل کمیته نمایشگاهی تشکیل شد تا مشخص شود از چه دکور و برنامه ایی در نمایشکاه حضور داشته باشیم که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: در نهایت چندین مورد از توانمدیهای البرز بررسی شد که مقرر شد تا گردشگری کشاورزی البرز را به نمایش بگذاریم. رضایی با اشاره به اینکه نماینده ای از گلخانه های شهرستان چهارباغ در نمایشگاه حضور دارند، گفت: گردشگران بطور ملموس شعار سال استان البرز که مقصد گردشگری کشاورزی است را حس خواهند کرد.

مدیر تعاونی توسعه زیر ساخت گردشگری سیمرغ با تاکید بر اینکه گردشگری کشاورزی البرز در کشور با این سیاست معرفی خواهد شد، افزود: شایان ذکر است که تعاونی زیر ساخت گردشگری سیمرغ البرز مجری برگزاری نمایشگاه و مسئولیت اجرا را در این نمایشگاه برعهده دارد.

 

وی با بیان اینکه غرفه البرز اولین سال است که مساحت 600 متر مربع بصورت جزیره به خود اختصاص داده، که بصورت پاویون و غرفه های مختلف چیدمان شده است، گفت: غرفه البرز مثل دیگر غرفه ها فضای بسته ندارد و کل این 600 متر همه بخش ها به هم دسترسی دارند تا بازدیدکنندگان از هر قسمت که وارد غرفه می شوند از قسمت های دیگر هم می توانند خارج شوند که یکی از مزیت خوب غرفه استان است.

 

رضایی به 9 صنایع دستی البرز که درنمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفته اشاره کرد و گفت: این صنایع دستی با انتخاب معاون گردشگری انجام شده تا برای شرکت در نمایشگاه حضور داشته باشند و از شاخص ها و برندهای صنایع دستی استان بشمار می رود.

 

وی اضافه کرد: شرکت هلدینگی با برند مارک در نمایشگاه حضور دارد که فضای 100 متری به این برند اختصاص داده شده است.

 

رضایی عنوان کرد‌:10 آژانس و شرکت های دفاتر خدماتی نیز در غرفه البرز با معرفی تورهای داخلی و خارجی، بسته های سفری حتی تورهای البرز گردی و شهری نیز معرفی می شوند.

 

مدیر تعاونی توسعه زیر ساخت گردشگری سیمرغ البرز به بومگردی در البرز اشاره کرد و گفت: در بخش بومگردی دو نماینده از لزور و چشم جهان در منطقه کندر به نمایشگاه معرفی شدند. وی اضافه کرد: 5 انجمن حرفه ایی دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه ها، راهنمای گردشگری، پذیرایی ها و موسسات آموزشی نیز حضور دارند و هر روز موسسات آموزشی به همراه اساتید برجسته برنامه دارند.

 

رضایی در پایان به مزیت های غرفه البرز نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: گردشگران و مسئولان استانی و کشوری از متفاوت بودن غرفه البرز تاکید داشتند و اینکه مقرر شد تا گردشگری کشاورزی، صنعتی، علمی، ورزشی و روستایی را تقسیم بندی کنند که هر ساله این عنوان ها را در نمایش گاه اجرایی کنیم و با توجه به اینکه امسال با شعار گردشگری کشاورزی وارد عرصه شدیم.

نویسنده : زهره رزمی آذر- خبرنگار مهمان

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz