عباس شیریان عضو هیئت مدیره دانشگاه آزاداسلامی در رشته هتلداری و مدیر اسبق دهکده محب سلامت:

البرز ظرفیت بالایی برای گسترش گردشگری سبز دارد

البرز ظرفیت بالایی برای گسترش گردشگری سبز دارد
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۱۴ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

عضو هیئت مدیره دانشگاه آزاداسلامی در رشته هتلداری و مدیر اسبق دهکده محب سلامت با 35 سال سابقه مشاوره در مجموعه های هتلداری و گردشگری گفت که به واسطه داشتن فضاهای سبز، زمین های کشاورزی و شهرستان هایی که برخی طبیعت و باغات زیادی را در خود جای داده است ظرفیت مناسبی برای گسترش گردشگری سبز و با رویکرد باغشهری دارد.


به گزارش شهروند عضو هیئت مدیره دانشگاه آزاداسلامی در رشته هتلداری و مدیر اسبق دهکده محب سلامت با 35 سال سابقه مشاوره در مجموعه های هتلداری و گردشگری گفت : به واسطه داشتن فضاهای سبز، زمین های کشاورزی و شهرستان هایی که برخی طبیعت و باغات زیادی را در خود جای داده است ظرفیت مناسبی برای گسترش گردشگری سبز و با رویکرد باغشهری دارد.


عباس شیریان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در بازدید از غرفه استان البرز اظهار کرد: البرزاز مرحله یادگیری گردشگری به سمت ایجاد یک فرهنگ و رفتار جدید در گردشگری دست یافته که در آینده نزدیک به یک شخصیت گردشگری برای البرز تبدیل می شود.


او نمایشگاه را یکی از بزرگترین رویدادهای کشور در زمینه معرفی گردشگری عنوان کرد و گفت: در این مکان بازدیدکنندگان به راحتی می توانند با کارشناسان و فعالان گردشگری ارتباط برقرار کنند و در سه روز کامل نمایشگاه آموزش و هدایت ها و معرفی گردشگری انجام می شودو به یک رفتار سازمان یافته نمایشگاهی تبدیل شده است.


او با اشاره به اینکه البرز به واسطه داشتن فضاهای سبز، زمین های کشاورزی و شهرستان هایی که برخی طبیعت و باغات زیادی را در خود جای داده است ظرفیت مناسبی برای گسترش گردشگری سبز و با رویکرد باغشهری دارد، گفت: با توجه به اینکه از گذشته نیز البرز به عنوان باغشهر معروف بوده است احیای این موضوع و توسعه گردشگری سبز در البرز می تواند هویت این استان را در زمینه گردشگری به صورت منسجم شکل دهد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz