نغمه منوری :

آموزش یکی از رکن های اصلی توسعه صنعت گردشگری است

آموزش یکی از رکن های اصلی توسعه صنعت گردشگری است
شناسه خبـر : ۱۱۴۰۱۵ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

نغمه منوری یکی از فعالان عرصه گردشگری آموزش را یکی از رکن های اصلی توسعه صنعت گردشگری دانست.

 

به گزارش شهروند نغمه منوری در حاشیه بازدید از غرفه گردشگری و‌صنایع دستی استان البرز در نمایشگاه بین المللی تهران با اشاره به اینکه افزایش شمار گردشگران موجب رشد و توسعه مناطق می شود، اظهار داشت:آموزش مهم ترین رکن برنامه ریزی جامعه است و نوعی سرمایه گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه گردشگری محسوب می شود.


وی افزود: نتایج حاصل از تحقیق حاضر نشان دهنده آن است که آموزش می تواند موجب رشد و توسعه صنعت گردشگری شود.
مدیر عامل آموزشگاه گردشگری آوای میراث با اشاره به اینکه رشد و توسعه زیر ساخت ها، توسعه برنامه های آموزشی برای کارکنان شاغل در گردشگری، اطلاع رسانی بومی در مورد اهمیت گردشگری و انجام تبلیغات در خارج از کشور می توان از آموزش های رسمی و غیر رسمی برای رسیدن به این اهداف صنعت گردشگری کمک شایانی انجام دهد.


منوری عنوان کرد: کمبود زیر ساخت های توسعه می تواند نا امنی ایجاد کند و گردشگران را برای ورود به استان متزلزل کند.
وی با بیان اینکه آموزش یکی از رکن های اصلی توسعه صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: آموزش گردشگری دارای ظرفیت های بسیار بالایی است و توسعه ترویج و آن می تواند بخش گردشگری را متحول سازد.


منوری با بیان اینکه جامعه میزبان همیشه باید به صورت تخصصی افراد را برای فرهنگ‌کشور آماده کند تا به گردش گر ارائه خدمات کننند، افزود: آنچه که در توسعه زیرساخت‌ها قابل توجه است، استفاده جامعه میزبان از تسهیلات گردشگری است ،بدین گونه توسعه گردشگری منجر به توسعه فرابخشی در جامعه میزبان بخصوص جوامع شهری شده و میزان رضایت از زندگی مردم بومی را افزایش می‌دهد.


منوری خاطر نشان کرد:کاربردهای چن منظوره زیرساخت‌ها در گردشگری می‌تواند به پرداخته هزینه زیرساخت‌ها که منافع اقتصادی- اجتماعی گردشگری را در بر می‌گیرد کمک کند.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz