دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره وزارت جهاد کشاورزی:

اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی و فناوریهای نوین آموزشی برگزار شد/ ۱۰ از ایده از ۷۰ ایده ارسالی به دبیرخانه به مرحله نهایی راه یافت

اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی و فناوریهای نوین آموزشی برگزار شد/ ۱۰ از ایده از ۷۰ ایده ارسالی به دبیرخانه به مرحله نهایی راه یافت
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۱۹ سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

مراسم اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی در مرکز آموزش عالی امام خمینی ره واقع در کرج برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش‌عالی امام خمینی ره وزارت جهاد کشاورزی با بیان‌این که سعی کرده ایم در این رویداد فعالیت‌ها را به خوبی به منصه ظهور برسانیم چرا که کشور نیاز به چنین برنامه‌هایی دارد اظهار کرد: ازکسانی که برای برگزاری این رویداد تلاش،کرده اند قدردانی می‌کنم. 

 

میررحیمی بیان کرد: تلاش کردیم تعاملی بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برقرار شود تا این تکنولوژی‌ها به کمک بخش خصوصی به منصه ظهور برسد.

 

وی تصریح کرد: دبیرخانه رویداد اواخر تیرماه برگزار شده و ۱۸ جلسه با عوامل مختلف برگزار شد و جلساتی با پارک علم و فن آوری، پردیسان و ... برگزار شد تا بتوانند در این رویداد شرکت کنند.

 

این مسوول گفت: تلاش کرده ایم‌اطلاعات این ر‌ویداد به دستگاه‌های مختف اعلام شود و تاکنون ۴ کارگاه تخصصی در زمینه تکنولوژی آموزشی برگزار کرده و همچنین از دستگاهای مرتبط دعوت به عمل آورده و جمع‌آوری اطلاعات و چالش ها و اعلام آن‌به دانش بنیان ها مورد انجام قرار گرفت.

 

رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی ره کرج با اشاره به اینکه ۷۰ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد اظهار کرد:در پایش عمومی اول ۵۰اثر باقی ماند و در دو روز اخیر ۱۰ ایده و فن آوری برتر معرفی و برنده نهایی خواهند شد.

 

میررحیمی بیان کرد: مفتخریم که میتوانیم‌شرایطی را مهیا و جوانان را دور هم برای انجام‌چنین رویدادی به دور هم جمع کرده‌ایم.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz