ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

طرح زندگی با آیه ها در ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد

طرح زندگی با آیه ها در  ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۵۹ سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با اصحاب رسانه به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش شهروند ولایی برحق با اشاره به طرح زندگی با آیه ها با عنوان مسطوران اشاره کرده و گفت: این طرح در ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

 

وی با بیان این که مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان، با همراهی آموزش و پرورش، ارشاد ،صدا و سیما و اوقاف و ... از میان ۱۵۰ آیه ۳۰ آیه محوری را با کمک این نهادها در اذهان مردم تببین و حتا به عنوان ضرب‌المثل رواج خواهند داد اظهار کرد: امیدوارم توفیقی دست دهد که سطر سطر آیه های قرآن را زندگی کنیم‌‌ .

 

وی بیان کرد: رسانه ها نیز می‌توانند در این فرآیند همراه خوبی برای ما باشند.

 

وی ادامه داد: برای ماه مبارک کتاب سطر سطر زندگی با آیه ها با عنوان مسطوران تولید و توزیع خواهد شد و محتواهای مختلف نیز همچون موشن، پاکدست، پوستر و... تولید گردیده است .

 

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق ادامه داد: همچنین برای جلب مخاطبان در گروههای سنی مختلف تولید محتواهای متنوعی مورد انجام قرار گرفته و برای هر نقشی و قشری فعالیتی متنوع و متفاوت آماده شده است.

 

این‌مسوول خبر داد: برای هر سه روز کلیپ ، موشن و ... در هایپر پارکت قرآنی برای گروه‌های،مختلف تهیه و تدوین شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: تاکنون اداره گاز ، سازمان بهزیستی، سپاه ، شهرداری و ... را پای کار آورده‌ایم تا مفاهیم مختلف مورد اشاره را در کانال ها و فضاهای خود مورد تببین قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: نوع تولیدات بسیار متنوع است و حدود ۲۰۰ هزار نفر با مسطوران آشنا خواهند شد و روزی یک آیه در بین مردم مورد تببین قرار خواهد گرفت و تلاش خواهد شد همه آحاد جامعه را با این طرح آشنا کنیم.

 

وی در ادامه با بیان این که انتقال مفاهیم نیز هم زمان به زبانهای،مختلف انتقال به مردم و علاقمندان ارایه خواهد شد تصریح کرد: در یک فرآیند زمانی این مفاهیم بدون شک در بین همه مردم تسری پیدا خواهد کرد.

 

این مسوول گفت: در سایت مسطوران و همچنین کانال مسطوران در ایتا شهروندان می‌توانند محتواهای تولید شده را مشاهده کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان این مهم که در سامانه ای که ایجاد شده شهروندان می‌توانند در مسابقات ما طی این ۳۰ روز شرکت کنند اظهار کرد: در بعد از ماه مبارک رمضان طرح زندگی با آیه ها در سطوح مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

 

ولایی برحق با اظهار این که این فرآیند مستمر خواهد بود بیان کرد: همه مفاهیم و مسابقات در سایت مربوطه بارگذاری شده و افراد با مشاهد کلیپ مثلا چهار دقیقه ای با این آیه آن روز زندگی خواهد کرد و مفاهیم و روند آن در قالب پادکست و ....ارائه خواهد شد.

 

این مسوول تصریح کرد: یکی از ویژه‌گی های این طرح حضور بانوان است و کلیپ هایی برای این سی روز در سی فراز، و همچنین سخنرانی هایی برای بانوان تولید شده است.

 

 

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz