کلنگ پنج پروژه جدید عمرانی در رباط کریم به زمین زده شد

کلنگ پنج پروژه جدید عمرانی در رباط کریم به زمین زده شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۶۵ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری تهران کلنگ پنج پروژه عمرانی و ترافیکی شهر رباط کریم با هدف کاهش ترافیک به زمین زده شد.

به گزارش شهروندالبرز؛  حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم در این مراسم که با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری تهران و مسئولین شهرستانی که صبح امروز برگزار شد، در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: پنج پروژه جدید در حوزه ترافیکی شهر رباط کریم با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان آغاز گردید و در کمترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد.

وی اجرای رمپ و لوپ منطقه الارد را یکی از مهمترین پروژه های مفید شهرداری دانست و گفت: این مطالبه بیست ساله شهر رباط کریم و منطقه الارد بود که عملیات تملک آن توسط شهرداری انجام و تامین اعتبار اجرای کار نیز به عهده فرمانداری است.

شهردار رباط کریم همچنین در خصوص رمپ و لوپ شهرک خانه نیز اظهار داشت: مسیر بلوار ارتش به واسطه بروز حوادث زیادی نیازمند تغییراتی بود که علاوه بر تعریض این مسیر، رمپ و لوپ دسترسی شهرک خانه نیز در آن اجرا خواهد شد.

الهیاری ادامه داد: احداث پایانه مسافربری برای ساماندهی اتوبوس های شهری رباط کریم، معبر اتصالی بلوار آزادگان به بلوار دانشجو و مسیر دسترسی ۲۵ متری محله بازارک رباط کریم، از دیگر پروژه های خوب شهرداری هستند که انشااله عملیات اجرایی آنها به صورت همزمان آغاز خواهد شد.

شهردار رباط کریم در پایان افزود: این پروژه ها مجموعا برای اصلاح وضعیت ترافیکی و تسهیل تردد در رباط کریم و محله های اطراف انجام می شود و مجموعا ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار آنها خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz