حسن قشقاوی با بیش از ۴۴ هزار رأی راهی خانه ملت شد

حسن قشقاوی با بیش از ۴۴ هزار رأی راهی خانه ملت شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۲۶۸ یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

رئیس حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان با اشاره به مشارکت ۳۵ درصدی مردم رباط‌کریم و بهارستان در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری، گفت: حسن قشقاوی با بیش از ۴۴ هزار رای از کل آرا ماخوذه به مجلس دوازدهم راه پیدا کرد.

به گزارش شهروندالبرز؛ امید احمدی با بیان اینکه مشارکت در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: کل آرای انتخابات مجلس دوازدهم در دو شهرستان بهارستان و رباط‌کریم و شهر پرند ۱۸۶ هزار ۶۶۰ رأی بوده است.

وی با اشاره به مشارکت ۳۵ درصدی مردم رباط‌کریم و بهارستان در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری، افزود: حسن قشقاوی با بیش از ۴۴ هزار رای از کل آرا ماخوذه به مجلس دوازدهم راه پیدا کرد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم خاطر نشان کرد: مشارکت در شهرستان رباط‌کریم ۵۱ درصد و در شهرستان بهارستان ۲۹ درصد بوده است که مجموع دو شهرستان در مشارکت مردم در انتخابات ۳۵ درصد بوده است.

احمدی بیان کرد: روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان با هدف سهولت در کار رای‌گیری با ۱۴۷ صندوق رای شامل ۱۴۴ صندوق ثابت و ۳ صندوق سیار شهری و روستایی برای افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان پیش‌بینی شده بود که از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت ۲۴ همزمان با سراسر کشور رای مردم در شعبات این شهرستانها را اخذ کردند.
وی افزود: کار رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۴۷ شعبه شهرستان رباط‌کریم تا پایان ساعت قانونی اخذ رای انجام شد.

گفتنی است، حسن قشقاوی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف، در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط کریم توانست با کسب اکثریت مطلق آرای مردم این دو شهرستان راهی خانه ملت شود و بیژن سلیمان‌پور در رتبه دوم و حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی رتبه سوم این رقابت را کسب کردند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz