مرتضی محرم خانی :

جان دوباره کسب و کار های استان تهران با اجرای طرح حیات بنیاد علوی

جان دوباره کسب و کار های استان تهران با اجرای طرح حیات بنیاد علوی
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۱۲ شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

مجری بنیاد علوی در استان تهران در گفتگو با خبرنگار شهروند ما از اجرای طرح حیات در حمایت از کسب و کارها در استان تهران خبر داد و گفت : رویکرد جدید بنیاد علوی در سه حوزه اشتغال، آموزش و درمان به جامعه هدف خود یعنی اقشار محروم در محلات کم برخوردار در نظر دارد ارائه خدمات انجام دهد.

 

 

مرتضی محرم خانی با بیان اینکه در حوزه اشتغال با اجرای طرح حیات در تلاش است یک حمایت یکپارچه از اشتغال و تولید از کسب و کارها داشته باشند عنوان کرد : در این طرح جامعه مخاطب بنیاد علوی ، مناطق محروم و کمبرخوردار می باشد که می توان هدف اصلی طرح را پیشرفت افتصادی اقشار ضعیف، رشد اقتصادی توام با عدالت، احیای روستاها و مناطق محروم و همچنین اشتغال فارغ التحصیلان اشاره کرد .

وی افزود : یکی دیگر از فعالیت های بنیاد علوی در طرح حیات که قرار است در مناطق محروم درسال جاری به ارائه خدمات بپردازد، در حوزه درمان و سلامت است ، ارائه طرح خدمات رسانی شامل : چشم پزشکی ، دندان پزشکی و مراقبت از مادران باردار در دستور کار بنیاد علوی قرار دارد .

مجری بنیاد علوی در استان با اشاره به طرح حیات بنیاد علوی در حوزه آموزشی برای جوانان مستعد در مناطق محروم اظهار داشت : در حوزه آموزشی بنیاد علوی در طرح حیات با رویکرد برقراری عدالت آموزشی ، کشف استعداد ها و برگزاری دوره ی آموزشی در نظر دارد برنامه های خود را به سرانجام برساند.

مرتضی محرم خانی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله ) در تحقق شعار سال ، جهش تولید با مشارکت مردم گفت : بنیاد علوی بر این قائل است که اگر قرار است در کشور در حوزه های اقتصادی و حوزه های توسعه ای به پیشرفت برسیم تنها با مشارکت مردم است تا بتوانیم بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

 

 

 

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz