عمار ایزدیار سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج:

با راه اندازی قطار شهری در شهر کرج‌رژیم معابر شهری دچار تغییرات جدی خواهد شد

 با راه اندازی قطار شهری در شهر کرج‌رژیم معابر شهری دچار تغییرات جدی خواهد شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۱۵ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

نشست خبری اعضای شورای شهر و رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش شهروندالبرز سخنگوی شورای اسلامی شهر در نشست خبری که در پروژه خط ۲ قطار شهری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه با راه اندازی قطار شهری در شهر کرج‌رژیم معابر شهری دچار تغییرات جدی خواهد شد، گفت: مسیرهای شهری کرج نقاط تراکم‌ پذیری هستند که دستخوش تغییرات جدی می شود. 

وی با اشاره به اینکه در ۴۵متری گلشهر و‌چهار راه طالقانی ساختار حمل و نقل عمومی را باید تغییر دهیم ، افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده در طرح تفضیلی آتی شهر پیش بینی پایانه مسافر بری شده است، که در اراضی پارک جهان مجتفضایی را پیش بینی کرده ایم که بزای مجتمع ایستگاهی و پایانه مسافربری تاکسی در این منطقه پیش بینی شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه ما بر اساس نوع بهره برداری و ناوگان ما نیاز به منابع انسانی داریم ، گفت: تا زمانی که مترو به مرحله اقتصادی و تجاری نرسیده نیروی انسانی در این ساختار نیاز نیست.

وی با توجه به اینکه ما از شهر تهران درخواست کرده ایم تا ۶نفر از راه بران قطار به همراه یک سرپرست را به شهر کرج مامور کنند،بیان کرد: در کنار این افراد نیز شهرداری موظف است در غالب یک فراخوان از همکارانی که تمایل دارند در این حوزه فعالیت کنند دعوت به مار کرده و آموزش های لازم را. به انها دهد.

ایزدیار با بیان اینکه در شهرداری ظرفیت نیروی انسانی بالایی را در حوزه های پشتیبانی داریم، عنوان کرد: طی مصوبه هئیت دولت دپوی مترو در دانشگاه خارزمی باید احداث شود که اختلافاتی در این حوزه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه اگر ما دپو قطار شهری را به محل پیشاهنگی و کمالشهر ببریم و در آنجا ساخته شود هزینه بسیار بالایی دارد، افزود: به همین دلیل اسان ترین راه ذانشگاه خارزمی بوده که مصوبه هئیت دولت را دارد و این مصوبه را مدیون تلاشهای استاندار البرز هستیم.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz