دکتر طاهرخانی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت ؛

اقدامات بسیار مهم و بزرگی در طول ۳۳ ماه دولت در حوزه درمان انجام شده است

اقدامات بسیار مهم و بزرگی در طول ۳۳ ماه دولت در حوزه درمان انجام شده است
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۴۳ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

همزمان با هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان شهید ایشان ، مراسم بزرگداشتی ظهر امروز با حضور مدیران و کارکنان بخش های درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی استان البرز در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد .

 

به گزارش شهروند البرز در ابتدای این مراسم دکتر داریوش طاهرخانی با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید آیت رئیسی و همراهان ایشان به حضور همه مردم عزیز عنوان داشتند : امیدوارم تک تک ما بتوانیم از رهروان راه این شهدای گرانقدر باشیم .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : تربیت و راه و رسم زندگی شهید آیت الله رئیسی باعث شد در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری ایشان خدمات ارزنده ای را شاهد باشیم .
دکتر طاهرخانی بیان داشت : ایشان انسانی بودند که خود در گذشته با فقر بزرگ شده و هیچگاه گذشته خود را فراموش نکرده بودند و طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری کارهایی انجام دادند که تاثیر گذاری بسیاری از آنها را در آینده شاهد خواهیم بود .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات مهم دولت در حوزه درمان گفت : هزینه های بیماریهای خاص و صعب العلاج تاثیر بسیار زیادی بر معیشت افراد دارد و می تواند آنها را زیر خط فقر بکشاند و زندگی آنها و افراد تحت پوشش را تحت تاثیر قرار دهد و یکی از اقدامات بسیار مهم دولت شهید آیت الله رئیسی ایجاد و تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بوده است و در همین استان البرز کمک های بسیار قابل توجهی به افراد دارای بیماریهای خاص و صعب اصلاح صورت گرفته است .
وی افزود : استان البرز استانی است که در ابتدای دولت به لحاظ سرانه تخت های بیمارستان در رتبه آخر کشور قرار داشته است و این دولت در ابتدای خود متعهد گردید که ۱۵۰۰ تخت بستری تا پایان دولت به استان اضافه نماید و امروز در طول ۳۳ ماه دوره این دولت شاهد تحقق بیش از ۸۰ درصد این تعهد هستیم .
دکتر طاهرخانی در ادامه با اشاره به توسعه مراکز درمانی استان البرز در این دولت بیان داشت : یکی از اقدامات مهم ایجاد و توسعه مراکز درمانی بوده است که شاهد ایجاد چندین بیمارستان و مرکز درمانی در سطح استان هستیم.
وی افزود : در اولین سفر استانی دولت به استان البرز در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ بیمارستان کمالشهر تنها ۵ درصد پیشرفت کاری داشت و در سفر ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ این بیمارستان بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است و قرار بود در هفته دولت سال‌جاری مورد بهره برداری قرار گیرد .
وی همچنین گفت : شهید آیت الله رئیسی خدمات بسیار ارزنده ای برای کشور انجام دادند و قطعا خداوند در بهشت خویش در کنار خداوند جایگاه خواهند داشت .
دکتر طاهرخانی در پایان بر لزوم ارائه خدمات مناسب تاکید کرد و بیان داشت : ما در شرایطی قرار داریم که باید خدمات خود را بهتر از قبل انجام دهیم و در این راه باید از بزرگان خود تاسی کنیم . وقتی کسی در ۳۳ ماه طول مدت خدمت خویش این همه خدمات ارزنده را انجام داده اند ، پس ما هم می توانیم در جایگاهی که قرار می گیریم کارهای خود را درست و به نحو احسن انجام دهیم .
شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جلیلی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص خدمات و دستاوردهای شهید آیت الله رئیسی به ایراد سخن پرداختند و در ادامه نیز مداحی و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت امید مصطفایی انجام و در پایان نیز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از ۴ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد .

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz