برخورد با پدیده ناهنجار تکدی گری و کودکان کار و‌ خیایان نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عموم جامعه است

برخورد با پدیده ناهنجار تکدی گری و  کودکان کار و‌ خیایان نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی  بخشی عموم جامعه است
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۸۸ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در جلسه کمیته استانی کودکان کار و خیابان با بیان این مطلب افزود: مهم ترین راه در مبارزه با پدیده تکدی گری و‌ کودکان‌ کار فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه است.

به گزارش شهروند البرز البرز جلسه کمیته استانی کودکان کار و خیابان و‌ متکدیان به ریاست محمد جواد کاظمینی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز برگزار گردید.

 

در این جلسه کاظمینی ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای خدمت خاصه رئیس جمهور محترم و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رئیسی خاطر نشان کرد: حضور پر شور مردم و همچنین سران کشور های مختلف در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد که‌ مردم قدر دادن زحمات و تلاش های بی وقفه شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی و‌ همه خدمتگزاران صدیق نظام هستند.

 

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز افزود: مبارزه با پدیده کودکان کار و خیابان وظیفه همه دستکاه ها و نهاد های ذی ربط است و همه باید در این زمینه مجدانه وارد عمل شوند. 

 

وی با اشاره به کاهش قابل قبول تعداد کودکان‌ کار و خیابان و تکدی گری، آنرا مرهون تلاش های صورت گرفته و هماهنگی های بین بخشی و‌ تشکیل مستمر جلسات کمیته های استانی و شهرستانی دانست و افزود: با اینکه تعداد متکدیان و کودکان کار کم تر شده است، اما برای مبارزه ریشه ای با این پدیده ناهنجار در کنار اقدامات سلبی باید از اقدامات ایجابی با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و اگاهی بخشی مردم استفاده کرد و صدا و سیما می تواند در این زمینه نقش بزرگی ایفا نماید.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz