تجهیز شعب بانک ملی البرز به انرژی خورشیدی

تجهیز شعب بانک ملی البرز به انرژی خورشیدی
شناسه خبـر : ۱۱۴۵۹۰ چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی بانک ملی شعبه مرکزی کرج، مدیر شعب بانک ملی استان البرز اعلام کرد که با وجود محدودیت‌های مالی، بانک ملی آغاز به تجهیز شعب خود در استان به سیستم انرژی خورشیدی کرده است.

به گزارش شهروندالبرز؛ "یوسفعلی مهرپویا" افزود که در مرحله اول، ساختمان مدیریت بانک ملی در جهانشهر کرج به نیروگاه خورشیدی مجهز شده و در حال حاضر شعبه مرکزی این بانک از انرژی پاک بهره‌مند شده است.

وی اظهار کرد که پروژه تجهیز شعب بانک ملی استان البرز به انرژی خورشیدی به عنوان یک فناوری و دستاورد مهم زیست محیطی با جدیت پیگیری می‌شود و شعب این بانک در شهرستان‌های نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ به تجهیز به انرژی خورشیدی متعهد شده‌اند.

مهرپویا بیان کرد که انتظار می‌رود سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان البرز نیز به انرژی خورشیدی مهاجرت کنند تا بتوانند به کاهش بار نیروگاه‌های برق کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد که بطور مطالعه کارشناسی در بانک ملی البرز برای بهره‌مندی از انرژی خورشیدی اقدام شده و در حال حاضر در دست اجرا و توسعه این طرح هستند.

مهر پویا افزود که هزینه تجهیز شعبه مرکزی بانک ملی کرج به انرژی خورشیدی 13 میلیارد ریال بوده و این بانک در حال حاضر در سراسر کشور در اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی پیشتاز می‌باشد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz