اسدی شهردار کمالشهر:

جشنواره اقوام ایرانی در کمالشهر برگزار شد

جشنواره اقوام ایرانی در کمالشهر برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۴۵۹۷ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

شهردار شهرستان کمالشهر از برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در این شهرستان خبر داد و گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه پرکردن شکاف و گسستگی بین مردم و نسل‌های گذشته و امروز است.

 

به گزارش شهروند البرز اسدی در مراسم افتتاح نمایشگاه جشنواره اقوام که در شهرستان کمالشهر برگزار شد، گفت: در حال حاضر مناسبتهای مختلفی را پیشرو داریم که بسیار مبارک هستند به خصوص ۸ تیر ماه روز انتخابات که امیدواریم مردم عزیز مانند دوره های قبل با انتخاب درست بتوانند یک رییس جمهور مردمی مانند رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با دقدقه حل مشکلات مردم انتخاب کنند.

وی افزود: در راستای خدمات دولت یکی از مهمترین دغدغه های شهید جمهور بحث مشاغل خانگی بوده که بارها دستورالعملی از طرف استاندار البرز در راستای حمایت از این موضوع به شهرداری و شورای شهر کمالشهر ابلاغ شد. 

شهردار کمالشهر گفت:۶۵ غرفه در این نمایشگاه مشغول به فعالیت هستند که از جای جای کشور در آن حضور دارند و محصولات خود را در اختیار مردم قرار می دهد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که البرز را ایران کوچک نامیدند، عنوان کرد: شهرستان کمالشهر مهاجر پذیر ترین نقطه البرز است و از تمام اقوام ایرانی در این شهرستان حضور دارند .

اسدی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف از برگزاری این نمایشگاه پُر کردن شکاف و گسستی بین نسل قبل و نسل جدید ایجاد شده است، عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم.

 شهردار کمالشهر با اشاره به اینکه تنوع قومی و فرهنگی در کشور عزیزمان ایران کاملا مشخص است و همین ویژگی های قومیتی و تنوع قومیتی هویت و اصالت ایران را شکل می دهد، افزود: ما در جشنواره اقوام ایرانی تلاش مان بر این است که بتوانیم بستری را فراهم کنیم که همه خانواده های عزیز البرزی با ویژگی های قومیتی و تنوع فرهنگی اقوام مختلف آشنا شوند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz