بزودی پروژه های شاخص شهرداری پرند اجرایی می شود

بزودی پروژه های شاخص شهرداری پرند اجرایی می شود
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۷۷ شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

شهردار پرند از اجرای پروژه شاخص، کاربردی و مهم عمرانی با اعتباری بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف و به منظور بالابردن سطح کیفی زیست شهروندان و افزایش سرانه های شهری اجرا می شود.

به گزارش شهروندالبرز؛ رحمت اله پایدار با تشریح جزئیات پروژه های عمرانی مدیریت شهری، اظهار داشت: طی دو ماه اخیر چندین پروژه عمرانی جدید بر حسب نیازسنجی و مطالبات شهروندان، تعریف، طراحی و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است و با اتمام مقدمات قانونی، به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

????مدیریت شهری پرند با اشاره به برخی از پروژه های شاخص و جدید شهرداری، گفت: پارک خطی فاز صفر، مینی دهکده ورزشی فاز ۶، کتابخانه، چندین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در فازهای کم برخوردارِ مسکن مهر، ایستگاه آتش نشانی فاز ۵، سوله مدیریت بحران، و … بخشی از پروژه های تازه تعریف شده شهرداری پرند برای اجرا در سال جاری است.
????وی ادامه داد: همچنین تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری، پایانه مسافربری فاز ۵، ایستگاه آتش نشانی فاز ۴، ساختمان موتوری شهرداری واقع در فاز ۵، سوله ورزشی فاز ۳ و خوابگاه وزرشی فاز ۶، از دیگر پروژه های شهرداری پرند است که روند تکمیل و راه اندازی آنها با جدیت دنبال می شود.

????سکاندار شهرداری پرند با اشاره به برخی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری، تصریح کرد: احداث شهربازی مدرن و مجهز در ورودی شهر، مجتمع نان، سوله ورزشی جنوب فاز ۶، رستوران پارک مشاهیر و طرح زیست شبانه فاز صفر و یک‌، از جمله پروژه های شاخص سرمایه گذاری مدیریت شهری پرند به شمار می رود که مقدمات اجرای آنها در حال انجام است.
????شهردار پرند با بیان اینکه پروژه سرمایه گذاری بازار میوه و تره بار جنوب فاز ۳ با پیشرفت قابل توجهی در حال احداث است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که علاوه بر اعتبارات عمرانی شهرداری، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری تعریف و اجرا کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر از مهمترین مطالبات شهروندان گرامی پرند است و درخواست های زیادی در این زمینه به شهرداری می رسد و برای پاسخ به این مطالبه به حق مردمی، طرح گسترده روکش مکانیزه آسفالت، کفپوش و جدولگذاری معابر از همین هفته عملیاتی می شود.

????پایدار با بیان اینکه توسعه متوازن زیرساخت ها در مناطق مختلف شهر به ویژه محله های کم برخوردار از اهداف مهم مدیریت شهری است، بیان کرد: چندین پروژه عمرانی جدید در فازهای مسکن مهر طراحی شده که به همراه پروژه های نیمه تمام، اجرا و تکمیل می شوند و ما آمادگی خود را در شهرداری و شورای شهر برای همکاری سازنده با شرکت عمران جهت توسعه زیرساخت ها در تمامی مناطق شهر اعلام کرده ایم.
????شهردار پرند در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری پرند تمام توان خود را برای توسعه همه جانبه و متوازن زیرساخت ها بر مبنای نیاز های اصلی شهر و در راستای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در حوزه عمرانی به کار بسته است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz