ملاقات چهره‌به‌چهره مدیران شرکت عمران با مردم؛ گامی در جهت بهبود خدمات شهری

ملاقات چهره‌به‌چهره مدیران شرکت عمران با مردم؛ گامی در جهت بهبود خدمات شهری
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۲۹ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

در ادامه روند تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان، سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر مهستان طبق روال سه‌شنبه‌های هر هفته، با ساکنان این شهر به صورت حضوری دیدار کردند.

 

 

 

به گزارش شهروند و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر مهستان؛ در راستای افزایش تعامل و ارتباط موثر با شهروندان، سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر مهستان، مطابق برنامه هفتگی خود، با مردم شهر به صورت چهره‌به‌چهره دیدار کردند. این ملاقات‌ها که هر هفته به صورت منظم برگزار می‌شود، فرصتی است تا شهروندان بتوانند مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیران شهری در میان بگذارند و از نزدیک شاهد پاسخگویی و اقدامات آنان باشند.

 

در جریان این دیدار، مردم با بیان دغدغه‌های خود، خواستار پیگیری و رفع مشکلات در اسرع وقت شدند. سرپرست و عضو هیئت مدیره نیز با شنیدن این مسائل، ضمن ارائه توضیحات لازم، بر تلاش برای بهبود شرایط موجود تاکید کردند.

 

این جلسات هفتگی با استقبال گسترده شهروندان روبرو شده و به عنوان بستری مناسب برای تعامل سازنده میان مردم و مسئولان شهری تلقی می‌شود. مسئولان شرکت عمران شهر مهستان نیز با تاکید بر اهمیت شنیدن صدای مردم، این دیدارها را فرصتی ارزشمند برای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان می‌دانند.

 

 با تداوم این رویکرد، انتظار می‌رود که کیفیت زندگی در شهر مهستان به طور چشمگیری بهبود یابد و برنامه‌های توسعه‌ای با توجه به نیازهای واقعی مردم اجرا شود.

 

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz