سعید استوار مسوول حزب ندای ایرانیان شعبه البرز:

از رییس جمهور و کابینه پیشنهادی وی حمایت قاطع می کنیم / اما این حمایت به منزله نادیده گرفتن حقوق به حقه مردم نیست


از رییس جمهور و کابینه پیشنهادی وی حمایت قاطع می کنیم / اما این حمایت به منزله نادیده گرفتن حقوق به حقه مردم نیست
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۳۰ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

سعید استوار مسوول حزب ندای ایرانیان شعبه البرز طی یادداشتی نوست که از مسعود پزشکیان رئیس جمهور محترم و کابینه پیشنهادی ایشان حمایت قاطع می کنیم ، اما این حمایت به منزله نادیده گرفتن حقوق به حقه مردم نیست .

به گزارش شهروند البرز با توجه به رویکرد حزب ندای ایرانیان مبنی بر حمایت قاطع از دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران ، بر خود فرض میدانیم که همچنان به انتخاب رئیس جمهور محترم در معرفی اعضای کابینه احترام گذاشته و از پیش داوری نسبت به اعضای کابینه پرهیز نماییم . اما این حمایت هیچگاه مانع نقد عملکرد وزا و مسئولین دولت و همچنین پیگیری حقوق و خواسته های به حق مردم علی الخصوص در استان البرز نخواهد شد .

دکتر پزشکیان در همه مناظرات و وعده های انتخاباتی خود از ایجاد دولتی با حضور همه اقشار و نگاه های سیاسی تاکید داشتند و اینکه بگوئیم پزشکیان به مردم و اصلاح طلبان پشت نموده و به گفتمان عامیانه ، طرفداران خود را دور زده حرف درستی نیست چون همانگونه که اشاره شده ایشان از ابتدای کار ، وفاق ملی را در دستور کار خود قرار داد و این شعار را با معرفی کابینه ای با همه تفکرات سیاسی و جناحی جامه عمل پوشاند .

حال اینکه رئیس جمهور محترم برادری و صداقت خود را در اولین وعده انتخاباتی خود به عرصه گذاشته است از نمایندگان مجلس محترم انتظار میرود که با رای اعتماد قاطع به همه وزرای پیشنهادی بویژه وزرای همفکر و همسو با جریان اصلاحات اولا شعار اتحاد و همگامی و همراهی خود را با دولت ثابت و ثانیا با این اتحاد از هجوم هجوه های ناجوانمردانه خارجی و داخلی به دولت چهاردهم جلوگیری نمایند تا دولت بدور از تنش های داخلی بمنظور بهبود شرایط زندگی مردم و پیشبرد اهداف سیاسی خود با شتاب قابل قبولی حرکت کند .

نویسنده : سعید استوار

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz